Babbo Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Hei, jeg lasta nettopp ned COD4 (piratebay) - ja, jeg innser at dette er ulovlig, men.. who hasn't? Så, er det noen private servere som er oppe med aktive folk som er innpå mye? Og hvordan blir jeg med dem? (Har hørt GSC er til bruk for noe?) Har "invalid" CD-Key på spillet selvfølgelig. Hjelp? :!: Takk på forhånd Mvh, Babbo.
teletubbiekid Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Rapportert. Piratkopiering er fy-fy.
ttt Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 No gir vanlegvis ikkje julenissen gåver til dei som bryt retningslinjene, men viss du er veldig snill framover kan det hende du får spelet til jul. Det einaste pirater får er litt lesestoff. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Anbefalte innlegg