Gå til innhold

Chrome offisielt lansert


Anbefalte innlegg

Har hørt om andre med det samme problemet (mener jeg hadde det en periode også :hmm:).

 

Lanseringen av Chrome (betaen) kom jo som en overraskelse og det at den i tillegg var veldig kjapp og responsiv fristet jo en del. KISS er jo et godt prinsipp, men Chrome er litt i overkant enkel for min del, er en del funksjoner som jeg ikke kan klare meg uten (tagging av bokmerker er en). Nå som de andre nettleserne begynner å komme seg etter sjokket Chrome ga dem (javascript hastigheten) så har egentlig Chrome veldig lite som taler for seg (min mening). Det eneste jeg håper på er at Chrome kan lokke en del IE-brukere over.

 

Det at jeg ikke kan deaktivere google update er for meg et utrolig stort irritasjonsmoment.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om ikke Chrome kommer med noen helt spesielle og unike funksjoner kommer jeg til og holde meg borte fra dette programmet. Liker ikke den posisjonen som google forsøker å få seg i markedet, selv om jeg bare bruker google på søk.

 

Det som jeg liker med google generellt er at de er innovative.

Lenke til kommentar
Det som jeg liker med google generellt er at de er innovative.

Eksempler?

Det som jeg tenker mest på er som selskap generellt. Finner på mange nye produktområder som kanske egentlig ikke hører hjemme på hva de driver med (søk på internett).Første gangen jeg var på Google var det en lettelse i forhold til andre søkesider som jeg da brukte.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...