bjome Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har tidligere hatt en samling av ulike himler, skyer, måner til bruk i photoshop. Disse bildene har forsvunnet ett eller annet sted. Jeg lurer derfor på om det finnes en eller flere plugins til photoshop som kan skape ulike himler, skyer, måner, soler etc. Svært takknemlig om man kan sette meg på sporet. Jeg har lett, men ikke funnet noe brukbart. Vel, dersom noen vet........
emosbaek Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Jeg har tidligere hatt en samling av ulike himler, skyer, måner til bruk i photoshop.Disse bildene har forsvunnet ett eller annet sted. Jeg lurer derfor på om det finnes en eller flere plugins til photoshop som kan skape ulike himler, skyer, måner, soler etc. Svært takknemlig om man kan sette meg på sporet. Jeg har lett, men ikke funnet noe brukbart. Vel, dersom noen vet........ hvorfor ikke bare laste ned en bildelandskaps pakke på nytt? har selv brukt ps siden ps 5.5, og dessverre aldri sett noe slik plugin, beklager.
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har funnet ut at det kan være lurt å søke på Photoshop plugins på torrent sider. "Hvorfor." Fordi du finner masse navn og beskrivelse på plugins der med å søke photoshop plugins, du finner det samme i google også, men i google finner du heuger av andre ting også. Når du har fått navnet er det lett å finne siden som har lagd det.
paalwa Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Gå på Adobe Exchange. Gjorde et søk på Clouds som ga meg 45 treff. Her kan du f.eks laste ned pensler hvor du lager skyene enkelt selv. MASSE annet snadder på den siden også.
Simmern Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 AutoFX har en del plugins som du kan ta en kikk på! http://www.autofx.com/
AasmundMo Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Ikke akkurat en plug-in, men Terragen kan lage ganske så realistiske landskap.
bjome Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Da takker jeg og bukker. Får en del å gjøre nå, ja! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå