Gå til innhold

DIVX/VOB - andre alternativ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har en del DVD plater her som jeg vurderer å kopiere over på PCen. Noen som kan si meg hvilket program som er det beste for den slags?

Jeg er i utgangspunktet ute etter det programmet som komprimerer filmen i best mulig kvalitet så det blir minst mulig kvalitetstap på filmene.

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kong.

tester dette...

i mellomtiden nå har jeg funnet DVD Decrypter og VideoLan-player til å spille av disse .vob-filene som jeg får ut.

jeg er ikke helt fornøyd med billedkvaliteten i disse filene, får en del digitale forstyrrelser som kanskje kan ha noe med hardware instillingene å gjøre?

minner litt om en gang jeg prøvde å rippe en cd på en laptop maskin, og fikk en del "digital støy"

Skrevet

hmm

det funka ikke. jeg får feilmelding på størrelsen når jeg prøver å lage den endelige .avi-filen.

vet du/noen andre hva som er årsaken til dette?

evt. anbefale annen rippe og komprimeringsløsning...?

mag (som egentlig bare er ute etter å kopiere en del DVD-filmer til PCen for å se de senere, ingen planer om å fordele dette fritt utover Internett)

Skrevet

Nah, jeg lasta ned den også...

Jeg får feilmelding når jeg har gjort stortsett alt;

Rippa, Strippa, DVD-greiene og lagt til subtitles.

Lagra som .d2v et-la-ant sånt, men får feilmelding på at filstørrelsen eller antall frames eller noe sånt er feil.

Har du opplevd det samme selv???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...