joakimz Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 JA JEG FÅR IKKE LAGT INN NEED FOR SPEED PÅ PC'EN MIN OG JEG HAR KJØPT DET MEN DET FUNKER FAEN MEG IKKE DETTE SKJER MIDT INNI INSTALASJOEN (SE PÅ BILDE)
PaulKemp Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Ikke skriv med caps, det gjør vondt å se på! Dessuten bør du bruke en tittel som er mer beskrivende.
oophus_3do Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg kan svaret du er ute etter, men nekter plent å nevne det ettersom du tydeligvis ikke har lest retningslinjene her på forumet.
joakimz Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 hvis noen vet det så skriv det da har forklart. se på bilde åffer kommer det opp når jeg innstalerer.?
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 (endret) Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre innlegget og emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre innlegget og emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Endret 11. desember 2008 av Slettet-NIoHlfL
joakimz Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 off jeg har forklart men PLIZ, hjelp meg.
iNeo Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 off jeg har forklart men PLIZ, hjelp meg. Steg 1: Les retningslinjer og nettikette Steg 2: Tilpass tråden din slik at den følger disse Steg 3: Profitt.
Patience Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 *** Trådstarter har fått hint i bøtter og spann om hvordan ting fungerer her inne, men har bevisst valgt å ikke bry seg. Tråden stenges! ***
Anbefalte innlegg