Gå til innhold

Test: HTC S740


Anbefalte innlegg

Ja, jeg var nok litt kjapp. :) Jeg kan heller ikke huske å ha hørt om modeller der du kan velge mellom GPRS og EDGE. Tydeligvis på tide med middag...

 

Jeg prøvde som nevnt ovenfor å få frem at man sparer mye strøm på å tvinge telefonen til GPRS/EDGE kontra 3G. Dette gjelder dog kun der det er dårlig 3G-dekning. Ved optimal dekning er 3G mer strømbesparende enn GPRS. Mulig jeg formulerte meg litt rart, var rett før middag for min egen del også ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vært en skuffet eier av denne nå i snart 3 uker. (Fikk den på jobben med det samme den ble lansert) God batterilevetid?? Nix. Har fått max 30 timer av denne med normal bruk. Uten Wlan, musikk eller kamera i bruk.

Telefontastaturet er håpløst å skrive sms med. Tastene er store, men det er ingen overgang mellom dem så en kjenner ikke hvilken tast en trykker på.

Har ikke tall på hvor mange ganger den har låst seg og eneste utvei er å nappe ut batteriet. Plassering av minnekortet er heller ikke gunstig bak SIM kortet. Mao telefonen må slås av for å ta det ut.

Den er også treg når en blar i menyene.

Denne telefonen får ingen meg til anbefale til noen som helst.

Lenke til kommentar
Jeg har vært en skuffet eier av denne nå i snart 3 uker. (Fikk den på jobben med det samme den ble lansert) God batterilevetid?? Nix. Har fått max 30 timer av denne med normal bruk. Uten Wlan, musikk eller kamera i bruk.

Telefontastaturet er håpløst å skrive sms med. Tastene er store, men det er ingen overgang mellom dem så en kjenner ikke hvilken tast en trykker på.

Har ikke tall på hvor mange ganger den har låst seg og eneste utvei er å nappe ut batteriet. Plassering av minnekortet er heller ikke gunstig bak SIM kortet. Mao telefonen må slås av for å ta det ut.

Den er også treg når en blar i menyene.

Denne telefonen får ingen meg til anbefale til noen som helst.

Tidlig firmware?

Lenke til kommentar
Virkelig? Samme skjerm som på HTC S710? :roll:

Er den så dårlig da? Synes å huske den er veldig skarp og god.

 

Den blir litt i tykkeste laget, dessuten er jeg ikke helt fan av designet. Skjermen blir liksom for liten på den lange telefonen.

Smak og behad ;) Uansett håper jeg du faktisk har sett den (helst prøvd). Man vet jo aldri med bilder...

Lenke til kommentar
Virkelig? Samme skjerm som på HTC S710? :roll:

Er den så dårlig da? Synes å huske den er veldig skarp og god.

 

Den blir litt i tykkeste laget, dessuten er jeg ikke helt fan av designet. Skjermen blir liksom for liten på den lange telefonen.

Smak og behad ;) Uansett håper jeg du faktisk har sett den (helst prøvd). Man vet jo aldri med bilder...

 

Har prøvd den ja :) den er ikke så tykk hvis man ser på målene, men den føles tykk...vet det høres merkelig ut men er dog bare slik.

Ellers er det en god telefon som kan anbefales til eiere av tidligere S- serie telefoner, hvis designet faller i smak da.

Lenke til kommentar
Har prøvd den ja :) den er ikke så tykk hvis man ser på målene, men den føles tykk...vet det høres merkelig ut men er dog bare slik.

 

Har prøvd den, og er enig i at den føles tykk. Tror det er designet som "lurer" oss: telefonen er lengre og smalere enn tidligere S-utg.; og den er heller ikke like avrundet, men tvertimot temmelig så "kantete". Designmessig likte jeg S710 bedre...

 

...hadde den hatt inngang for 3,5mm minijack hadde jeg nok kjøpt den, men jeg orker ikke/husker ikke å drasse rundt på en overgang!...

(Håper og ber om at min Qtec 8310 overlever til "S750" måtte komme... akkurat nå heller jeg nok mest mot en SE Experia)

Lenke til kommentar
Har prøvd den ja :) den er ikke så tykk hvis man ser på målene, men den føles tykk...vet det høres merkelig ut men er dog bare slik.

 

akkurat nå heller jeg nok mest mot en SE Experia)

SE Xperia er ikke verst. Men for all del ikke tro at den duger til film, bare så det er er sagt. Pikslene er veldig trege med å skifte farge osv. Men dette merker man bare under filmtitting. Kan sammenlignes med PSP når det gjelder pikseltreghet...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...