Gå til innhold

årsaken til at ikke alt gikk som planlagt med age of conan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spør du meg har det blitt profilert bedre i mediene, enn andre spill. Det slår igjennom som et utrolig bra spill der man har norsk historie i grunnen.. og baserer seg med en hel del andre online sjangere.. selv spilt det og spilt bedre liksom.. :cool:

Endret av Carloz89
Skrevet

Problemet var at det ble overhypet, og ble sakt ting some at dette skulle knekke WoW koden etc etc. Problemet da var at FC ble stresset og desverre ga ut et noe uferdig spill.

Hvis de hadde released spillet som det er nå hadde det blitt svært mye bedre, det nye området er kjempeflott og ikke EN gang (!) har jeg krasjet de siste 2 dagene in-game :)

Skrevet

Spillet hadde en bra start helt til en hadde spilt en uke ca, da viste det seg at det meste manglet :p. Det verste var at månedene som gikk etter release så var det en haug med ubetydlige endringer på spillet. Funcom ignorerte hele fanbasen og var mer opptatt av å spre et falskt glansbilde av age of conan til media.

Skrevet (endret)

Årsaken er ganske enkel, de fullførte ikke spillet. Gaute utifra tidligere intervju sa ville han skape noe helt nytt med Age of Conan, et action in your face type MMO. Akkurat det som mangler og det som skal til for å slå spill som WoW på hjemmebane. Problemet er at utviklerne gikk imot og resultatet ble et hybridsystem som ikke interesserte folk som meg som ville ha alt i sanntid, og ikke de klassiske spillerne som ville ha det som WoW.

Men quester og omgivelsene var dritbra i spillet, skikkelig gjennomført syns jeg. Jeg savner faktisk å rusle rundt i Conalls Valley men annet problem var all instanseringen. Var et slit å finne hverandre hele tiden og første månedene fant vi ikke hverandre på minimap engang. Instansering i så stor grad som dette ødelegger følelsen at du spiller online med andre.

100% sikker på at dette er grunnen til at det ikke tok av, selve spillet er faktisk dritbra men instansering og slåssesystemet må gjøres noe med.

Men over til det positive så er det ingen spill innenfor MMO sjangeren overhodet som slår følelsen av Conalls Valley eller snøfjellet man kom til (Husker ikke navnet). Man kunne se flere mil med omgivelser langt utover. Den feelingen der kan du lete LENGE etter i WoW og slike spill. Rett og slett magisk. Ja og kamp på hest var helt konge, å stå på bakken og dure sverdet mot en innkommende rytter så han faller med all kraft ned i bakken og hesten tryner er så konge :D

Endret av Avean

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...