nerd-light Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 jeg har problemer med å få startet det for min del, maskinen bare restarter når jeg starter det opp, så blir litt slitsomt i lengden, har ikke noe problem når det gjelder andre spill da, bare dette og TF2
zuperhans Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 synest left 4 dead fortsatt er kjempe gøy og har spilt siden releasen, men så klart i små doser. kom jo en ny patch for ikkje så lenge siden som hadde flotte endringer.
Leakim Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Kan si meg enig i det flere har påekt her. Godt spill, men kort levetid. Dvs. litt ensformig IMO.
Villanden Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Begynner å bli en stund siden jeg spilte det ja. Venter bare på nye maps. Har vært litt opptatt med Fallout 3 de siste gangene jeg har vært hjemme på perm
Whalecore Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Syns L4D er ekstremt oppskrytt, var gøy 2-3 ganger. Ble lei allerede i demoen, kan ikke forstå at jeg kjøpte det. Merkelig hvor gøy folk har det med dette spillet. 5 forskjellige våpen og 3-4 forskjellige zombie-typer. Og så slenger vi på masse random generated shit så blir det sikkert gøy! Uff, nei. Hadde faktisk forventninger til dette spillet. :l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå