Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Elsker han meg høyt nok?


Gjest Guest_Marit_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som tenker over at han kanskje faktisk innså hvor jævlig det han gjorde var? Fyren er desperat etter Marit, og vil ha henne tilbake. Brent barn skyr ilden.

 

Jeg har selv nesten gjort den feilen, bare at det ikke gikk så langt som seksuelt samvær. Jeg angret som en hund og fikk henne tilbake. Jeg ble så glad for at jeg ble tilgitt, at jeg kommer aldri til å gjøre noe slikt igjen.

Lenke til kommentar
*Ler* Kansje du skal slå deg sammen med hu andre jenta og gå imot han :)..

Send advokatbrev :w00t:

 

Noen som tenker over at han kanskje faktisk innså hvor jævlig det han gjorde var? Fyren er desperat etter Marit, og vil ha henne tilbake. Brent barn skyr ilden.

 

Jeg har selv nesten gjort den feilen, bare at det ikke gikk så langt som seksuelt samvær. Jeg angret som en hund og fikk henne tilbake. Jeg ble så glad for at jeg ble tilgitt, at jeg kommer aldri til å gjøre noe slikt igjen.

Det skulle han kanskje tenkt på før han var utro andre gangen, etter å ha trygla og sendt politiet etter jenta. Sier litt om hvor alvorlig han tar det

Lenke til kommentar
Noen som tenker over at han kanskje faktisk innså hvor jævlig det han gjorde var? Fyren er desperat etter Marit, og vil ha henne tilbake. Brent barn skyr ilden.

 

Jeg har selv nesten gjort den feilen, bare at det ikke gikk så langt som seksuelt samvær. Jeg angret som en hund og fikk henne tilbake. Jeg ble så glad for at jeg ble tilgitt, at jeg kommer aldri til å gjøre noe slikt igjen.

Det skulle han kanskje tenkt på før han var utro andre gangen, etter å ha trygla og sendt politiet etter jenta. Sier litt om hvor alvorlig han tar det

Hear, hear!

Lenke til kommentar
Er alle i denne tråden perfekte, eller? Alle gjør feil.

Ingen er perfekte.

Og alle gjør feil..

MEN det som skiller vanlige personer fra idiotene, er at de vanlige personene lærer av sine feil, mens idiotene gjør samme feilene om igjen.

 

I min bok er utroskap tilgivelig, men kun 1 gang.

Andre gangen er det hodet og ræva ut..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Rose_*

Mannen din er en eneste stor psykopat, tror jeg da.

 

Hvorfor skal han såre jenta, med å sende henne advokatbrev, og for å berge forholdet...er det måten å løse det på? Er du klar over hvor mye han knuser deg og henne?

 

Vil du føle en herlig følelse med å fortsette med han idioten der?

 

Og neste gang er det mulig du som får advokatbrevet.

 

Og hva for pokker er hensikten med å sende et slikt advokatbrev. Hvorfor ikke sende mail og forklare henne grundig situasjonen....

Lenke til kommentar

Alle gjør feil. Men det er ISÅFALL EN FATAL FEIL Å SENDE JENTA ADVOKATBREV for å berge deg, Marit!!!!!!!!!!!!!!!

Og hvilke kjærlighet er det?... HAN ØNSKER FIENDSKAP MED DENNE JENTA, er du klar over det? OG HVORFOR DET?

ET slikt advokatbrev kan føre til at jenta "knekkes", og får problemer... Er han klar over det? Synes det er veldig dårlig gjort. Og dette skal ikke du GODTE DEG OVER!!!!!

 

Har du virkelig lyst å kose deg, sammen med denne psykopatiske mannen, så værsågod. Men mannen lager bråk i familielivet ditt, uten tvil.

 

Det er noe som gjorde at han møtte jenta. Var ikke du bra nok for han? Han risikerte deg bort, på lik linje som han risikerer jenta bort....

 

Og, Marit.... Det er fullstendig naivt av deg å være sammen med denne mannen i det hele tatt!!!!

Lenke til kommentar

Jeg vil bare poengtere at jeg synes din mann skal ta ansvar for sine handlinger. Det er enkelt å gjemme seg bak advokat og politi uten å ta et oppgjør selv i saken. Såklart, alle har sin måte å vise kjærlighet til noen på, men min mening er om din mann vil bevise sin kjærlighet til deg burde han ha gjort det mye vanskeligere istedenfor å la andre gjøre det for han. Hvorfor skal ikke mannen din få streve litt med det han selv har stelt i stand for å vise at han virkelig liker deg? Han har gått bevisst inn i dette ”forholdet” med den andre kvinnen og gitt hun det hun hadde behov for. Å sende advokatbrev og lignende på denne måten er respektløst ovenfor damen i og med han selv har dratt henne med inn i dette. Det at han sender politi og advokat beviser jo heller lite hvor mye han er villig selv til å arbeide i denne saken, etter min mening.

 

Damen har kanskje vært forelsket i mannen din med tiden dem var med hverandre og har muligens forandret mening nå ettersom brevene er kommet og diverse. Kanskje hun nå prøver å advare deg fordi at hun mener hans (eventuelt din holdning) blir påvirket av hans holdninger.

Synes du skal lytte til hva damen har og si til deg jeg som tross alt hadde noe spennende ved seg som fikk mannen din til å svike deg.

 

Du nevner jo ikke om mannen din har løyet for damen han har vært utro med og sagt at han var singel eller noe mens dem hadde kontakt da. Kan godt være det at damen som lå med din mann ikke visste at han var i forhold med deg og fikk følelser, og plutselig slår bomba ned at han er visst i forhold med deg... Og plutselig sender mannen advokatbrev mot henne og diverse. Det er vel kanskje ikke så rart at damen synes din mann eventuelt er sprø da hvis det er slik han har oppført seg mot henne. Og Om du for eksempel spør din mann om denne versjonen jeg har nevnt her nå, hvor sikker på er du på at han vil sette seg selv som den skyldige i denne saken siden han bruker advokat og politi til å gjemme sine spor for å gjøre deg blid?

 

Når det kommer til tårer.......................<

Så er det mange som kan trene seg selv til å gråte et par skvetter om man er gode skuespillere eller om ”publikum” som ser på er lette å lure. Det er og mange folk som er flinke til å manipulere andre uten av dem merker det selv.

 

 

Min oppfatning er:

 

Jeg skjønner at du er såret.... Du har opplevd et svik få ønsker å oppleve. Du liker å se damen som har rørt din mann svi for at hun har rørt din mann..... Men...... Er det riktig at hun skal straffes av den som har sveket deg? Som også har dratt dame 2 inn i bildet Som jeg sa tidligere. Hva vet vel du om hva denne mannen har sagt til den andre damen i den tiden dem snakket sammen?

 

Kanskje din mann har sagt at han var singel? Hva skal du svare til det om det er tilfelle og at dame 2 trodde hun hadde møtt en fin flott fyr som var singel som hun kunne tenke seg noe med? (Om dette er tilfelle)

Er det riktig da at hun skal få svi p.g.a. at hun falt og holdt på med en hun trodde var singel?

Er det ikke egentlig mannen din som burde få svi for handlingene da, for eventuelt å ha holdt både deg og dame 2 for narr?

 

Mener at din mann burde kutte ut disse sleipe advokatbrevene og politi greiene sine. Ta telefonen selv... Eventuelt møte denne damen han har hatt noe med. Lage en ordning mellom dem 2 slik at begge kan være fornøyd med det. Det er ikke riktig at det skal være kun en veis kommunikasjon i noe 2 mennesker har vært like medskyldige i.

Mannen din oppretter en murvegg av advokatbrev og politi for den andre damen så hun får problemer med å nå igjennom. Her kunne det vært langt bedre kommunikasjonsmetoder brukt for å få ordnings på dette.

 

Skjerpings! Er man tøff nok til å være utro, ja da får man være tøff nok også til å ordne opp etter seg....

 

 

Siden mange har nevnt ordet psykopat så kan jeg ta med kort om det.

Om din mann er psykopat eller ikke vil jeg ikke ta stilling til.

 

 

Betegnelse på psykopat:

 

Vanlige kjennetegn er at personer med en slik lidelse kan ved første inntrykk virke sympatiske, intelligente og sjarmerende, men som ved nærmere kontakt viser seg å være manipulerende, løgnerske og impulsive.

Utad kan en psykopat være vellykket, med en godt betalt jobb og godt rykte etc, mens en innad viser seg å ha en utiltalende oppførsel. Det er ofte de nærmeste, familie/nære venner som merker det og får oppleve psykopatens virkelige personlighet.

 

Les mer om psykopat........

Endret av BehindGreenEyes
Lenke til kommentar

Han elsker ikke deg, han er bare redd for deg. At han med vitende og vilje sårer et annet menneske på denne måten viser bare at han er feig. Hadde han vert mann så hadde han fortalt henne at du visste og at han derfor måtte avslutte det eventyret han har nå. Men det gjorde han ikke... I stede har han lagt seg på rygg for deg i redsel for å miste det materiell og det nettverket dere har sammen. Det er ikke kjærlighet for deg han viser, men frykt for å tape sosial anskuelse. Du lever nå i en illusjon der du tror du er elsket, mens sannheten er at du er fryktet. Kos deg videre"!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Marit_*

Han har bedratt meg i årevis... Og det forstår jeg. Og det er noe som plager han. Det vet jeg. Men skjønner ikke hva.

Noe plager han, når han "latet" som om han elsket meg i årevis.

 

Jeg visste hvem denne jenta var fra før av. Han hadde hatt sex med jenta tidligere, men fortalte meg at han overhode ikke var intressert i henne, og gikk til politiet pga at jenta sendte melding til han. Han ville ikke snakke med jenta, og ville at politiet skulle få henne "ut av verden" for oss. Jeg fryktet denne jenta, og fryktet at han var intressert i henne. Men siden han gikk til politiet, så trodde jeg at han hadde mistet interessen for henne.

 

Og plutselig ringer jenta, og forteller meg at hun hadde fått et brev, av advokat. Hun fortalte at det sjokket henne. Og spurte om han var sammen med meg? Hun skjønte ingenting. Og så sa hun at han hadde hatt sex med henne, og møtt henne, reist til andre kanten av landet, flere ganger.

Og dette hadde han fortalt henne: - at han hadde aldri opplevd en så deilig dame i senga før....Hun var bedre enn meg, eksen hans, og alle sammen....

 

Hun følte også at hun såret ham. Fordi hun følte han var psykopatisk, så viste hun ryggen til han, under sexen av og til...

 

Og etter siste møte så ville ikke han svare på sms, og gikk videre til advokat for å få han til å skrive brev.... Hva i svarte vil han med det?... Jeg spurte han, og han sa at dette var en kjærlighetserklæring til meg, og ba meg tilgi utroskapet......

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Marit_*

Ja, hun fortalt meg det, mens han sto i bakgrunnen å hørte på.

 

Han innrømmet det, og fortalte meg at han ga henne advokatbrevet, for å vise henne ryggen, og for å vise meg kjærlighet.

 

Jenta var ganske sinna, for hun følte at han hadde lurt henne, og meg.

Hun hadde sagt at hun synes det var greit nok med bare nettkontakt, men han bønnfallte henne, om han kunne reise til byen hun bodde i... og ville legge ut pengene selv for dette....

Hun synes han er psykopatisk, og spurte om jeg var naiv. Hvis du ikke tror meg er du naiv, sa hun. Samt så ville hun at jeg skulle vite at mannen min hadde risikert å gjøre henne gravid. Han visste at hun ikke gikk på prevensjon, og sa at han kunne tenke seg barn med henne også..........

 

Hun følte mannen min var ustabil ja. I et øyeblikk så er han superforelsket, og i neste øyeblikk går han til politi / advokat sa hun.....

 

Og i tillegg så påsto jenta at hun var livredd for at jeg skulle bli helt knekt av dette... Og påsto at jeg hadde hennes støtte, men jeg nektet å ta imot hennes støtte. For hun er en fiende også, siden min mann ble forelska i henne mens vi var sammen....

Lenke til kommentar

For alle kvinner som tror de lever det perfekte liv. Så er alle menn utro :) Det er bare å leve med det og akseptere det. Slik er livet og vil alltids være slikt. Det er kun sex og ikke noe mer. Jeg ser ikke probleme. Jo verre man har for akseptere dette jo verre gjør man det.

 

 

Mange skjønner ikke at man kan ha sex med en helt annen person og være utro. Men fortsatt være utfattelig glad i sin kjæreste. Det er kjærlighet. Men hvorfor har han da sex med en tilfeldig dame? Jo , fordi menn elsker spenning og det å kunne å søke noe nytt i blandt.

 

Hva er galt med det? Hvorfor kan man ikke være fleksibel ? Man må kunne få lov å tilfredstille sine behov. Men fortsatt ha kjærlighet med sin dame. Få unger og bygge familie. Et åpent og fleksibelt forhold er det som varer lengst.

 

 

 

Man kan ikke leve inne i TV skjermen og tenke at ingen er utro. Vi er perfekte og skal leve det perfekte liv. Skape en familie og bla bla. Gjør det beste ut av situasjonen. Det er no kun sex. Sex er ikke alt i livet.

Lenke til kommentar
Snip

 

 

Så du mener altså at man helt klart skal godta utroskap siden det "bare" er sex?

Så hvis man virkelig elsker kona/dama si så er det helt greit og plukke opp ei dame på byen fordi man følte et behov der og da?

 

For noe tull! I et seriøst forhold så har ikke tredjeparter noe seksuelt og gjøre før det opprinnelige paret er enige om det.

 

Når man blir sammen med noen, så velger man vel på en måte bort alle andre. Jeg elsker dama mi, og ville aldri under noen omstendigheter vært utro mot hun. Hun er nok for meg, jeg trenger ikke knulle på noen andre. Hadde hun vært utro så hadde det blitt bråk. Og hun skulle funnet noen veldig gode grunner for det, og etterpå virkelig bevist av hun angra og ville ha meg tilbake før jeg muligens hadde latt henne få en sjanse til.

 

For all del, det er sikkert grunner til at folk er utro. Men jeg ser ingen grunner som er gode nok til og faktisk være utro.

Endret av Ascubal
Lenke til kommentar
For alle kvinner som tror de lever det perfekte liv. Så er alle menn utro :) Det er bare å leve med det og akseptere det. Slik er livet og vil alltids være slikt. Det er kun sex og ikke noe mer. Jeg ser ikke probleme. Jo verre man har for akseptere dette jo verre gjør man det.

 

 

Mange skjønner ikke at man kan ha sex med en helt annen person og være utro. Men fortsatt være utfattelig glad i sin kjæreste. Det er kjærlighet. Men hvorfor har han da sex med en tilfeldig dame? Jo , fordi menn elsker spenning og det å kunne å søke noe nytt i blandt.

 

Hva er galt med det? Hvorfor kan man ikke være fleksibel ? Man må kunne få lov å tilfredstille sine behov. Men fortsatt ha kjærlighet med sin dame. Få unger og bygge familie. Et åpent og fleksibelt forhold er det som varer lengst.

 

 

 

Man kan ikke leve inne i TV skjermen og tenke at ingen er utro. Vi er perfekte og skal leve det perfekte liv. Skape en familie og bla bla. Gjør det beste ut av situasjonen. Det er no kun sex. Sex er ikke alt i livet.

 

Du godtar sikkert helt uten problem om dama di hadde samme prinsipp som deg. Det å vite at hun drar med en random fyr hjem og har seg. Men det er jo bare sex da, ho elsker deg sikkert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...