balder80 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ifølge Digi.no har Tele2 tekstmeldingstjenerene sine for norske kunder plasser i Sverige, dvs at de omfattes av overvåkninga til Försvarets Radioanstalt. Jeg oppfordrer herved Tele2-kunder om å gi beskjed til Kundeservice om at dette ikke er holdbart. BigBrother 1984-samfunnet, NEI TAKK.
Brack Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Om det virkelig bryr deg så mye så tror jeg det er lettere for deg å bytte operatør. Og kan virkelig ikke fatte at det har noe å si?
Hedonism Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Sterkeste signalet du kan sende dem er å bytte leverandør. De kommer nok ikke til å legge om hele infrastrukturen sin for å glede deg.
balder80 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Om det virkelig bryr deg så mye så tror jeg det er lettere for deg å bytte operatør. Og kan virkelig ikke fatte at det har noe å si? Som enkeltstående sak er den liten, men mange bekker små gjør en stor Å... Det gjelder dermed og demme opp tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå