Gå til innhold

Online spill, likheter/ etterlingninger: Mytheon, AoC++


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Etter å ha kommet litt for sent til "mølla" ved både WoW og AoC (da mener jeg for å hevde meg i toppen etc.). Venter jeg nå på nye, store online spill som ligner på disse to spillene. Type styre en character, bli sterkere, oppgraderinger av våpen etc.

 

Spørsmålet er det om det er noen slike spill som ligner WoW og AoC etc. i oppbygning og plot som er blitt sluppet ut i senere tid/ i nærere fremtid?

 

Viser til denne linken (http://www.gamer.no/artikler/massivt_onlinespill_fra_petroglyph/66180). Mytheon ser jo ut som et slikt spill, men det er jo så ekstremt lenge til det blir sluppet ut. Orker virkelig ikke vente helt til i høst. Om jeg så skulle gjøre det, hva tror dere om dette spillet? Det er vel nesten bare en etterligning av WoW, noe som også AoC virker som..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde slengt meg på WoW om jeg var deg, man lvler opp til maks lvl på veldig kort tid nå som de har økt XP'en i alle eldre områder. Det tar ganske lang tid før de som er lvl 80 nå når et gjennomsnitt med bra utstyr.

 

Sålenge WoW eksisterer kommer nye spill til å bli døgnfluer, for så at spillerne drar tilbake til det mest polerte spillet. Dette er sikkert mange uenige i, men WoW er så og si det eneste MMORPG'et som tjener penger for tiden.

Lenke til kommentar

Skal sjekke ut det ovenfor ja :)

 

Om jeg har fått sagt at jeg ikke ønsker et game likt WoW har jeg nok uttrykket meg ganske feil :wallbash: Vil ha et spill som er ganske (veldig) likt wow, altså likt bygd opp, samme "clue" liksom; spille en character, få han bedre og spille mot andre - online. Våpenupgrades osv. Noe lignende AoC OG WoW.

 

Litt off topic.. hørte en kompis si at AoC gikk konkurs, og at det ville gå rett i dass. Stemmer dette? Dette er et spill jeg lenge har hatt lyst til å spille, men lurer på en liten ting.. hvor gode er de aller beste nå? Er det mulig å hevde seg selvom man starter nå?

Lenke til kommentar
Om jeg har fått sagt at jeg ikke ønsker et game likt WoW har jeg nok uttrykket meg ganske feil :wallbash: Vil ha et spill som er ganske (veldig) likt wow, altså likt bygd opp, samme "clue" liksom; spille en character, få han bedre og spille mot andre - online. Våpenupgrades osv. Noe lignende AoC OG WoW.

 

 

Det der går igjen i de fleste MMORPG.

 

Fortsatt mulig å hevde seg i både AoC og WoW!

 

 

 

 

(Release 22. januar forresten.)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at dere orker å glede dere engang, et MMORPG fra et bittelite firma som har releasedato kort tid etter nyeste WoW expansion. Kommer til å gå konkurs raskere enn man får muligheten til å betale for det.

 

Dere er frie til å være så uenige dere vil, men innerst inne vet dere at muligheten for suksess er astronomisk. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...