Gå til innhold

Online, er det bra?(GTAIV)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og vipper frem og tilbake om jeg skal kjøpe dette spillet eller ikke. Har hørt mye bra om GTA online spill på konsollene, men har ikke hørt noe om det på PC. Fungerer det godt? Er det morsomt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tar ca 15 min med klunder og rot, men når du først har fått registrert deg og laget de nødvendige kontoer. så har det ikke vært noen problemer hos meg :) ( bortsett fra at man blir disconnected fra serveren med en gang man alt-tab til windows )

Skrevet

Jeg har bare prøvd spillet på konsoll, men jeg kan dele mine tanker om det når det funker.

Når det først er oppe å går og du er på lag med folk som har normal tankegang og tankekraft er det dritkult. Kjøre rundt i byen, sperre av gater og legge feller for det andre laget i en enorm by er utrolig moro. Race er også veldig morsomt, selv om jeg aldri skulle tro jeg ville si det.

Skrevet

Eg synest det er kjempemorro, men går ganske dåreligt med mitt skjermkort så bestillte meg eit nytt fra komplett igår, har eit GeForce 8600gt 256mb, så lagger endel tilogmed på laveste grafikk så kjører det overclocket når eg spiller gta4.

Har bestillt meg Asus Radeon HD 4670 512MB GDDR3, som virket som eit bra kort for ein billig penge, så får eg satse på at eg kan kjøre litt høyere grafikk og ikke ha så altformye hakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...