Kenneth89 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hei... Jeg fikk tak i need for speed - undercover.. jeg installerete det å fikk laga ny bruker og sånt...Så jeg satt å spilte i et kvarter eller noe, plutselig så datt jeg ut og kom inn, det varte sånn lenge. Jeg tok å restarta need for speed - undercover å begynte på nytt. Men når jeg hadde spilt ca i en halv time så ble det akuratt det samma. Det ble svart og detter ut og kommer flere ganger. Så jeg kan kjøre 2 sekunder så detter jeg ut i gjen. Så det blir egentlig bare blinking. Er det noen som vet grunnen? Det lagger ikke eller noen ting. Skulle tru det akuratt som det skulle vært skjermkorte. Men jeg trur ikke det er det!. Men jeg prøvde en annen Need for speed - undercover og installerte det å det var akuratt samma feilen på det. Kan noen hjelpe meg eller vet hva feilen er? Jeg prøvde også ett annet spill det funke helt 100 ikke noe feil på. Tusen takk for all hjelp
S-r-ex Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Siden du snakker om skjermkort antar jeg at det er snakk om PC. Det er sannsyneligvis noe med maskinvaren din. Ser på profilen din, du sitter med en litt gammel maskin. X1600 er blitt et par år gammelt mid-end kort, og det er mulig at problemet ligger der, blandt annet i kortets noe lave kraft på textures. Ta en titt på 4600-serien til ATI, evnt. 4850-korta om du vil køle på. Men nå lister du ikke opp hovedkort, men se hva slags skjermkort-porter du har på hovedekortet før du kjøper noe så du ikke kjøper et PCIe-kort til AGP.
Kenneth89 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Siden du snakker om skjermkort antar jeg at det er snakk om PC. Det er sannsyneligvis noe med maskinvaren din. Ser på profilen din, du sitter med en litt gammel maskin. X1600 er blitt et par år gammelt mid-end kort, og det er mulig at problemet ligger der, blandt annet i kortets noe lave kraft på textures. Ta en titt på 4600-serien til ATI, evnt. 4850-korta om du vil køle på. Men nå lister du ikke opp hovedkort, men se hva slags skjermkort-porter du har på hovedekortet før du kjøper noe så du ikke kjøper et PCIe-kort til AGP. Jeg er ikke sikker jeg... er liksom litt rart hvis det skulle vært skjermkorte også for det om det er gammelt. Men er ikke sikker jeg:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå