Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blå skjerm etter innstalasjon av SP3


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Skulle i går kveld oppdatere windows xp med SP3,innstalasjonen gikk greit men nå kommer det blå skjerm rett etter windows xp logoen er lastet,dette skjer i en loop

 

Kommer akkurat samme blåskjerm når jeg starter i Safe-mode,dette er mildt sagt frustrerende og jeg kommer ingen vei uansett hva jeg gjør.

 

Har lest på forskjellige fora att AMD maskiner og SP3 har endel problemer,men er lite lysten på en formattering.

 

Er det noen som har noen ideer hva som kan gjøres?

 

Evig takknemelig for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Skulle i går kveld oppdatere windows xp med SP3,innstalasjonen gikk greit men nå kommer det blå skjerm rett etter windows xp logoen er lastet,dette skjer i en loop

 

Kommer akkurat samme blåskjerm når jeg starter i Safe-mode,dette er mildt sagt frustrerende og jeg kommer ingen vei uansett hva jeg gjør.

 

Har lest på forskjellige fora att AMD maskiner og SP3 har endel problemer,men er lite lysten på en formattering.

 

Er det noen som har noen ideer hva som kan gjøres?

 

Evig takknemelig for svar

 

 

Kan legge til at jeg nå har innstalert nytt operativsystem på en annen hardisk slik at jeg kommer inn i windows,er noen måte og fjerne SP3 på den andre harddisken slik at alt kan bli som før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...