Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lage noe virkelig romantisk for dama.


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Det er sikkert blitt tatt opp før men jeg fant hvertfall ikke, men er ikke helt flink med forum og slikt.

 

Hvertfall.. Jeg har fått meg en helt fantastisk kjæreste som er altfor flink med gaver og slikt.

 

F.eks til min bursdag så lagde hun en bok til meg med bilder av oss i hvor hun hadde skrevet små rim til hvert bilde. Og hun hadde også brent en cd med min favorittmusikk og litt sånn.

 

Og nå som julen er her så får jeg plutselig en julekalender hvor hun har masse små pakker med forskjellige ting hun har lagd. Som f.eks ett virkelig fancy gavekort på sengekos osv :p Også i hver pakke har det vært puslespillbrikker og nå som jeg har fått endel brikker ser jeg at bildet på puslespillet er av oss samtidig som hun har skrevet noe pent til meg.

 

Så poenget med dette er hvertfall at hun tydeligvis er utrolig flink til dette og jeg er absolutt IKKE det. Det er litt sent å lage julekalender til henne nå, men jeg skulle gjerne hatt no tips til f.eks smågaver jeg kan gi henne før jul. Og også et eller annet å legge sammen med den "ordentlige" gaven hennes til jul. Eventuelt virkelig romantiske ting jeg kan finne på for henne (candlelight dinners etc).

 

Så ja her er det bare å komme med tips :D Og ja det skal være ting jeg mekker selv ikke ferdigting jeg kjøper.

 

takker på forhånd for alle forslag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_BareMeg_*
fancy gavekort

 

Du kan jo lage noen sånne gavekort for hjemmelaget middag eller noe annet koselig hun vil sette pris på.

Hvis du har et bilde av dere to sammen så kan du jo forstørre det og ramme det inn:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...