KapteinKnut Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 hallois. for en stund siden spilte jeg en utrolig artig TD hos en kompis (som jeg ikke har kontakt med lengre, så derfor spør jeg ikke han). det skal vist nok være en av de mest kjente men jeg husker ikke helt hva den het så: greia er det at hver spiller er på sitt eget lag. for pengene man tjener kan man velge mellom å sendre kryp til spilleren til høyre sine tårn og få mere income eller bruke de på å bygge/oppgradere sine egne tårn. det er også sånn at om man får en kryp igjennom motstanderens bane stjeler man et liv (mener å huske at man hadde 20 liv begynnelsen.) var det lett å forstå? HER er en pro tegning av hvordan jeg tror det så ut sånn ca: PS, haster ikke med svar. må bare ha det før lan til helga Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Linetower. greased lightning svar, takker Lenke til kommentar
FredyZoR Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) var ganske enkelt spørsmål med en så bra tegning Endret 9. desember 2008 av FredyZoR Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Noen som har noen bra TDs som IKKE er noen form for mauls eller noe slikt. Og man må kunne samarbeide med flere, og vansklighetsgraden må kunne scale med hvor mange som deltar. Må helst være et der man ikke kan maze. Endret 9. desember 2008 av NothgaliC Lenke til kommentar
Moonsigil Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Noen som har noen bra TDs som IKKE er noen form for mauls eller noe slikt. Og man må kunne samarbeide med flere, og vansklighetsgraden må kunne scale med hvor mange som deltar. Må helst være et der man ikke kan maze. Det høres svært ut som Green TD Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 den har vi prøvd, likte den ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå