Gå til innhold

Loatheb 25 man 2 manna


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

svaret er nei, det er ikke mulig, du vil til slutt komme opp i for hyppige casts av den damagegreia (husker ikke hva den heter) til at du kan overleve så lenge.. husker den videon av han som soloet Hydross også i TBC, jada mm veldig troverdig.

 

Men det som derimot er morro er de som 5mannet gruul med roguetank, sånt er morro for de gjorde det faktisk men det her er jeg 99% sikker på er bare tullball

Lenke til kommentar
svaret er nei, det er ikke mulig, du vil til slutt komme opp i for hyppige casts av den damagegreia (husker ikke hva den heter) til at du kan overleve så lenge.. husker den videon av han som soloet Hydross også i TBC, jada mm veldig troverdig.

 

Men det som derimot er morro er de som 5mannet gruul med roguetank, sånt er morro for de gjorde det faktisk men det her er jeg 99% sikker på er bare tullball

 

Veeel,.. hvor skal man begynne. Hvis du ikke tror på videoen av han som soloa Hydross, så er du desverre ganske tett i pappen. Både encounter mechanics og class mechanics (warlock i dette tilfellet) gjorde det fullstendig mulig før Blizzard satte en Leash på bossen.

 

En helt annen sak er selvfølgelig at han aldri påstod at han soloa trashet før Hydross.

Lenke til kommentar
svaret er nei, det er ikke mulig, du vil til slutt komme opp i for hyppige casts av den damagegreia (husker ikke hva den heter) til at du kan overleve så lenge.. husker den videon av han som soloet Hydross også i TBC, jada mm veldig troverdig.

 

Men det som derimot er morro er de som 5mannet gruul med roguetank, sånt er morro for de gjorde det faktisk men det her er jeg 99% sikker på er bare tullball

 

Du må jo være tjukk i huet? Altså om du faktisk bruker mer en to minutter på å lese hvordan bossen fungerer vil du se at dette ikke er noe problem i det hele tatt. Hvertfall om du også så filmen.. Hva tror du dem gjorde da? Hadde 20 rogues som sto bak uten at man ser dem og nuker?

Lenke til kommentar

Se på hydrossfilmen, fasene stemmer ikke overense med selve fighten og ang denne filmen, har selv spilt på privatserver så ser ikke hvorfor dette ikke kan være det, og det er jo bare å fortsette å kalle meg ting det får dere bare til å virke så mye mer modene, CUZ INNSULTS ARE COOL ON THE INTERNETS. Confidence through anonymity ftw.

 

Skjønner ikke hvorfor folk skal sluke alt de ser rått, altså jeg kan godt ta feil men utifra det jeg har lest/sett/erfart skal det være ganske hardt å 2manne loatheb - hvertfall på dette gearlevelet, men for guds skyld skriver man noe så er man jo en idiot etc.

Kudos til de om de gjorde det men jeg tror ikke det er the real deal, så ja - jeg er vel tjukk i huet da?

Lenke til kommentar
Se på hydrossfilmen, fasene stemmer ikke overense med selve fighten og ang denne filmen, har selv spilt på privatserver så ser ikke hvorfor dette ikke kan være det, og det er jo bare å fortsette å kalle meg ting det får dere bare til å virke så mye mer modene, CUZ INNSULTS ARE COOL ON THE INTERNETS. Confidence through anonymity ftw.

 

Skjønner ikke hvorfor folk skal sluke alt de ser rått, altså jeg kan godt ta feil men utifra det jeg har lest/sett/erfart skal det være ganske hardt å 2manne loatheb - hvertfall på dette gearlevelet, men for guds skyld skriver man noe så er man jo en idiot etc.

Kudos til de om de gjorde det men jeg tror ikke det er the real deal, så ja - jeg er vel tjukk i huet da?

 

Her er en som aldri har gjort Hydross ja. Han har ikke noe faser, hva er det du snakker om? Han bytter mellom nature og frost når du flytter han til andre siden av plattformen. Når den warlocken kiter han bytter han jo aldri "fase" og dermed ser Hydross helt lik ut hele encounteret. Han trenger ikke tenke på debuff når han uansett ikke blir hitta med noe.

 

Og Loatheb, Doom hitter hvert 15 sekund etter 5min i tilegg til Deathbloom. Det meste du noengang trenger å heale om alt kommer samtidig vil være 13900 skade i tilegg til meleedamage som ikke er mye. Det kan du lett outheale som pala med beacon of Light på begge to i løpet av de tre sekundene du har ( Holy Light + Holy Shock + Holy Light = min 27k+ healing. ( Med setbonus og spore har Holy Shock 100% crit så du får uansett av 2x HL i løpet av de tre sekundene )

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar

helt korrekt grendel. er ikke noe problem for en pala å heale det der. dotten kommer ikke raskere å raskere hele tiden. den stopper på en maks hastighet den kommer i. så med beacon healer du begge opp fort å d er ikke noe problem. judgement of wisdom å palaen går aldrig tom for mana fordi han ikke må heale hele tia.

Endret av Gar0
Lenke til kommentar
Fett, ingenting er morsommere enn når man klarer raids med få folk!

 

Kameraten min soloer ony, det er 200g hver 5. dag :p helt uten effort omtrent.

 

Anngående det så tok jeg og PCT fra forumet Karazhan i går, han på rogue og meg som holypala. Måtte få inn en annen kar som enhancementshaman på Opera, fikk Romeo og Julianne og de klarte vi ikke med 1 rogue som interrupta. Kom til Chess men der wipa vi godt og lenge, klarer ikke flytte brikkene fort nok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...