Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Program som viser båndbredde-bruk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruk Samurize. Med Samurize kan du designe desktopen akkurat slik du vil ha den, med funksjoner som kan vise alt hva du måtte ønske. I tillegg finnes det hundrevis av scripts som kan vise f.eks. dagens vær, tv-program, status på spillservere, nyheter osv. rett på desktop.

www.samurize.com

Lenke til kommentar
jeg synes dumeter er helt jalla, iallefall til å måle hvor mye av inetlinja som blir brukt. hvis jeg har full load ned, viser dumeteret 100kBps. ok, litt rart ettersom jeg har 384/128..

et lite hint, kan jo være 100% :wink:

 

brukte dumeter en stund, funka fint det men jeg ser ikke noen grunn til å bruke det for min del som har ngt, bare skremmende å se hvor mye trafikk det er en normal dag, 4pcer på nett.

Lenke til kommentar
jeg synes dumeter er helt jalla, iallefall til å måle hvor mye av inetlinja som blir brukt. hvis jeg har full load ned, viser dumeteret 100kBps. ok, litt rart ettersom jeg har 384/128..

et lite hint, kan jo være 100% :wink:

 

Eller kanskje ikke?

 

 

Det stod 100kBps der. ikke 100%. BTW.. hvordan skulle liksom dumeter finni ut hvor mye 100% linjekapasitet var da? brukt itavisens speedometer? :roll:

Lenke til kommentar

Så vidt jeg kan se, har ingen lest spørsmålet mitt skikkelig. Jeg vet godt hvordan jeg kan finne internett-hastigheter, upload og download. Problemet er å se hvor mye hver enkelt applikasjon bruker. Det var det ingen som fikk med seg. :yes:

Lenke til kommentar
jeg synes dumeter er helt jalla, iallefall til å måle hvor mye av inetlinja som blir brukt. hvis jeg har full load ned, viser dumeteret 100kBps. ok, litt rart ettersom jeg har 384/128..

et lite hint, kan jo være 100% :wink:

 

Eller kanskje ikke?

 

 

Det stod 100kBps der. ikke 100%. BTW.. hvordan skulle liksom dumeter finni ut hvor mye 100% linjekapasitet var da? brukt itavisens speedometer? :roll:

 

hmm, nei si det du, nå er det mulig jeg blander ed noe jeg har prøvd (ikke du meter) hvor du skrev inn det du skulle ha...

altså jeg er ikke sikker hvorfor jeg skrev det jeg skrev,,,,,, :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...