Gå til innhold

BK: Dagens månelanding


k.n.b

Anbefalte innlegg

Egentlig litt merkelig at anew ikke kom med et musikk-forslag. Som "Fly me over the moon". Men det hadde kanskje vært for opplagt :hmm:
Sannsynligvis. "Interstellar Overdrive" ville vel også være å dra det litt langt.

 

Det ser for meg ut som om flyet er på vei over månen. Og det er kanskje svakheten her. Eller kanskje ikke; klarer ikke å bestemme meg helt der.
Du har strengt tatt rett hvis man streker opp med linjal, men innflyvingen foregår jo vanligvis i en bue da. :whistle:

 

PS. Hvis du har 180mm, så tror jeg nok at du bør ha noe mer enn 300mm, skal det være noe vits i mer brennvidde. 4-500mm er nok mer nyttig.
Det er nok riktig hvis det skal bli noen særlig forskjell, men nå fungerer jo Nikons 300mm f/4 greit med konverter også. Men hovedgrunnen til at 4-500mm ikke er aktuelt er selvfølgelig vekt/størrelse/pris.

 

Som tidligere nevnt er jeg med på at anti-gren-mafiaen _kan_ ha et poeng. Nå har jeg motorsag, så hvis noen av dere blir med og bære neste gang... :roll:

 

Takk for nok en opplysende kommentar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er Norwegian sin Silver logojet du har fanget der. Flygemaskinen er en Boeing 737-33A. Den har reg nummer LN-KKZ.
Oi, det sitter avionikk-eksperter her også (i hvert fall litt mer enn normalt interessert vil jeg tro)? Morsomt at du så hva det var. Jeg lurte på om det bare var dårlig kvalitet på bildet som gjorde at jeg ikke kjente igjen noen av flyselskapene fra flykroppen.

 

Her er noen andre for inspirasjon:
Disse var jo av et helt annet kaliber, men jeg mistenker dem for å ha vært litt bedre forberedt enn meg.

 

Fint bilde!

 

:D

Takker.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...