24355trfgdfgdf Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Hei. Så jeg er T... vi har tapt 1-14 el.. neste runde trenger CT bare 1! For å vinne. Hvorfor er det ikke heller slik at når stillinga er her: 0-8 så bytter dem side med engang? Siden det går til 15, og de har vunnet denne sidne uansett. I starten var: CT X og Terror Y. Slik at Y neste runde har fortsatt en sjanse! Og moralen er kanskje ikke neddi gulvet! Slik at de krever at folk presser seg til det ultimate uansett hva de starter som! Jeg kan se for meg at hver runde blir mer intens fra begger sider også. I steden for noen som bare godter seg på masse poeng fordi levde på velferd pga. de starta som CT?! Da får folk spille begge sider "like mye" ! Hva tenker dere? Er bare noe jeg har tenkt på, jeg vet ikke om det funker engang. Derfor jeg spyr ut noe greier her! intelligente... spre ut tankene deres. TAKK!!
MamboJambo Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Det burde vært 15 runder som t og 15 som ct. Spilles det jevnt, blir det jo også det.
Kaptein_S Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Det blir jo likt for begge lagene uansett...
Sondre Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Mener du at dere bare skulle spilt 8 runder, istedenfor 15?
24355trfgdfgdf Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 Jeg vet sannlig ikke hva jeg tenkte jeg. Usikker . Ja. Det blir nok sånn da ja Første man å vinne 8 runder. Ikke spille 15 runder. Da er det fair for begge sidene egentlig.
Ajaco Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 (endret) Neineinei. Først starter man med å game best av 12/15 runder. La oss si det blir 7-5 og det er mr12 (antall runder per half), da må laget som vant 7 første runde vinne 6 andre halvdel for å vinne hele matchen. Fordi da er det umulig for det andre laget og få fler wins. Det er derfor man gir seg her, siden da har det ene laget tapt uansett. Så egentlig gjør man det du tenker. Men i deres scenario, hvis dere tapte 14-1 første runde, så måtte de andre ha tatt 2 runder for å vinne, ellers hadde det blitt draw. Hvis det er førstemann til å vinne 8 runder vil det ende med at man spiller sett, ikke poeng. Og da kan man risikerer at det blir en 3. runde (i cupper ol.), og da må lagene spille den ene siden to ganger, og enkelte maps er i enten T eller CT's favør, og derfor ville denne måten å avgjøre matcher på vært urimelig. Systemet funker helt fint idag. Tenk på det slik: Best av 30 runder. Sidebytte etter 15. Når det ene laget har 16 eller fler totalt er kampen over. Endret 7. desember 2008 av Ajaco
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå