Vaenas Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Som tittelen sier så skal jeg starte å spille litt WoW igjen med noen gamle venner, og det jeg lurer på da er hvilken klasse jeg burde gå for utifra dette: Jeg liker en som kan være Melee samt drive med magic gjerne en rask klasse, men går greit med en som ikke er så rask heller. grunnen til at jeg lurer er at jeg ikke vil starte å spille en karakter som jeg ikke synnes er morsom, Det som jeg har skrevet her er da slike klasser jeg har spilt i diverse spill og hatt stor glede å spille med. Og ikke kom med svaret: Test dem ut også bestem deg senere. For nå skal jeg bare starte rett på her, uten å droppe av og prøve ut en annen klasse. Gi meg klassen dere trur hadde vært morsomst for meg faktisk. Melee, Magic og helst rask klasse er det jeg liker. Mvh. Vaenas PS: Dette ble gjentagende og rotende, unnskyld for det.
Ap3katt Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Death Knight? o-: Men det går vel ikke om du skal starte helt på nytt.
Kiruk Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Enhancement Shammy. Rask, melee, med magi på siden.
xTep Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Feral druid, retribution paladin eller enhancement shaman.
Vaenas Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 Har en gammel Enhancement Shaman på en server, men er ikke der jeg skal spille da. Druid og Paladin har jeg hatt lyst til å spille før, Kanskje jeg skal prøve en av de.
Kiruk Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Bare husk at melee/magi klasser er veldig specc-avhengige, så sørg for å specce riktig.
Vaenas Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 Vet det. Nå skal jeg først bare teste ut en specc fram til lvl 80 før jeg går for noe fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå