krisi-stoffer Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Ok, jeg fikk spillet for ca. 5 dager siden.... Kjøpte meg ny pc til 18.000,- for ca. en måned siden Jeg starter far cry 2 og begynner å spille.. Spiller ca i en time, så slår far cry 2 seg av og ikke noe mer skjer. (jeg gjør ikke noe spesielt på spillet)(har vista ultimate + alle ny drivere) Så starter jeg spillet, spiller i en time og det slår seg av.. (BTW. jeg får ikke opp noe beskjeder f eks.: Far cry 2 har sluttet å virke osv.) Noe hjelp å få her? -Kristoffer
hugRmunR Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Kjører du DX10? Bytt til DX9. Var det som virket for meg.
Iceman22 Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 (endret) Hva er i det hellle tatt vitsen å lage et directX 10 spill når det bare klikker etter et par minutter? De kunne spart seg for den, for det ser nemlig ikke ut som noen gidder å gjøre noe med problemet... Endret 6. desember 2008 av Iceman22
krisi-stoffer Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 hmm skal prøve. takk for all hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå