Gå til innhold

Nytt HK = reinstall av windows ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

i starte opp m annet hovedkort skal i teorien gå greit men i enkelte tilfeller blir det en driver karnel som det er vanskelig å få bort å da blir det ustabilt.

 

det beste er å reinstallere vindows. men det vil fungere slik at du kan få tatt backup av alt før du reinstallerer.

 

har prøvd begge deler å får altid best resultat m en reinstallasjon.

Lenke til kommentar
i starte opp m annet hovedkort skal i teorien gå greit men i enkelte tilfeller blir det en driver karnel som det er vanskelig å få bort å da blir det ustabilt.

 

det beste er å reinstallere vindows. men det vil fungere slik at du kan få tatt backup av alt før du reinstallerer.

 

har prøvd begge deler å får altid best resultat m en reinstallasjon.

 

 

Må si meg enig med Kolvrick, har byttet hk mitt flere ganger å da slettet jeg drivere før jeg slo av maskinen og tok ut hovedkortet, det har fungert greit i enkelte tilfeller, kan fort dukke opp nye problemer underveis.

 

Det smarteste er å ta backup og reinstallere windows, hvis du har tid hehe :)

Lenke til kommentar

Jeg vil også anbefale en reinstallasjon. I tillegg kan det bli litt bråk med aktiveringen av Vista, da den bygger sin kode ut ifra endel komponenter i PC'en, deriblant hovedkortet.

Jeg husker gamle Win 98, hvor du faktisk kunne ta ut harddisken og sette den inn i en annen maskin, for så å starte. Etter mange driverinnstallasjoner, fungerte 98, om enn noe ustabilt. Det var tider det... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...