Gå til innhold

CDON og garanti/varebytte ved feil


Leffsa

Anbefalte innlegg

Heihei. Jeg kom over en post her inne et sted der det sto noe om at opprinnelig svenske netbutikker som CDON.com og NetOnNet ikke var noe å satse på når det gjaldt varer man beregnet å ha mer enn to år, dette pga. kundeservice og tilbakesending/reklamasjon av vare.

 

Jeg husker ikke helt i hvilken sammenheng det var snakk om, men det ble sagt at det var vrient og at det kunne ta lang tid til man fikk varene erstattet/sendt tilbake.

 

Det jeg lurer på, er om dette er sant? Lønner det seg å kjøpe mobiler på norske butikker pga. dette, selvom man kan spare flere hundre kroner på en vare kjøpt fra CDON eller NetOnNet?

 

=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Eg har hatt noen returer til og fra cdon. Det har stort sett gått greit. Men eg hadde ein retur på noe telefon tilbehør og det tok vessentlig lengre tid enn de andre returene. Har hatt noen returer på noen defekte dvd plater og koss hodesett og da har de sendt meg helt nytt produkt med retur konvolutt til å sende tilbake det gamle. Det er også veldig greit at alt de sender av ut av retur konvolutter og lignende e ferdig frankert og det koster deg ikkje noe ekstra.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg bestilte en Logitech MX518 (gaming-mus) fra netonnet og har fått den. Etter kort tid virket ikke en av knappene på siden lenger. Skulle sende en mail til dem, men det ligger ikke noe epostadresse på sidene deres jeg kan kontakte dem på. Det står bare svenske telefonnummer og adresser. Må jeg henvende meg til deres svenske kontorer, eller er det en e-post adresse eller et telefonnummer i Norge jeg kan kontakte?

Lenke til kommentar

For min del har det vært mye rot i forhold til erstaning av et headsett (AKG k416P).

 

Skulle få AKG k450 mot et mellomlegg... Trodde at de sente returkonvolutt og nytt headsett sammen, men det gjore det ikke...

Returkonvolutt kom, men ikke nytt headsett, og etter mye fram og tilbake ble det sendt på mandag.... fikk det faktisk allerede idag, men da hadde de klart å sende galt headsett... K518LE, som er et dårligere og billigere headsett...

 

Har nå vært uten headsett i 3-4 uker!!!

 

Er passe lei nå, og vurderer sterkt å droppe denne nettbutikken!!!

Lenke til kommentar

Stod også min riktige bestilling på pakkeseddelen... Men da skulle jo jeg i teorien fått 2 stk K518LE, om du fikk min ordre og jeg fikk din :)

 

Siden du er så heldig å ha fått headsettet jeg har ventet på i ca. 3 uker nå, så må jeg jo bære spørre... Har du testet dem, hvordan er lydkvaliteten? :!:

Lenke til kommentar

Min plan er å returnere de, slik at jeg får de jeg egentlig skulle ha, én til meg og én til en kompis. Er grusomt fristende å åpne esken og klå/høre, men prøver å motstå. Håper det blir en løsning snart og at jeg har riktige "hørelurer" i løpet av neste uke *optimist*.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...