LtdEdFred Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Heisann. Jeg skulle gjerne oppdatert Winamp HTML listen min, men den nekter å utføre orderen. Jeg har trykket mange ganger, men alt som skjer er at jeg får en liten peek på Timeglasset og ingenting mer skjer. Jeg har også prøvd å trykke Ctrl+Alt+G, men no cigar. (Winamp 2.81) Nå lurer jeg på om det finnes andre programmer som gjør samme nytten der ute.
dimiles Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Du sier du bruker winamp 2.81? Hva med å bruke winamp 3? kanskje problemet løser seg :smile:
LtdEdFred Skrevet 5. april 2003 Forfatter Skrevet 5. april 2003 Jeg tenkte det samme, men jeg finner ikke den funksjonen i 3'eren.
LtdEdFred Skrevet 6. april 2003 Forfatter Skrevet 6. april 2003 Winamp 2.9 ville heller ikke gjøre det. Er det noen andre programmer dere kan kommer på? (Bortsett fra Word )
mandela Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 acdsee gjør det, album-plugin til winamp gjør det, visual CD (dritbra,freeware database-verktøy, bruker det selv til musikk (50GB) for å lete opp cder og sanger )
LtdEdFred Skrevet 6. april 2003 Forfatter Skrevet 6. april 2003 ACDSee og Visual ga meg bare en stygg liste uten nummerering osv. Pluginen hjalp ikke på sære Winamp...
Tigeren Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 eller winamp 2.9 Oioi.. 2.9 ute... er det verd å oppgradere fra 2.81?
LtdEdFred Skrevet 6. april 2003 Forfatter Skrevet 6. april 2003 Tror ikke det. Jeg la ikke merke til noen spesielle forskjeller fra 2.81 til 2.9. Visste du forresten at 3.0 er ute? Der har vi stor forskjell (hvertfall med tanke på hva skinene kan gjøre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå