Gå til innhold

T610 vil koste under 5000kr :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den skulle jeg kjøpe, men det er jo bare 2mb minne, og ikke minnekort.    jeg er så UTROLIG fornøyd med min 3650, så den har jeg nok leeengeee...beste kjøpet jeg noengang har gjort.

 

Ja, enig der. :D

 

Tror det er ganske mange på forumet som skal kjøpe t610, så jeg tenkte de ville like å høre at den ikke var så dyr.. :)

 

Jeg kommer nok til å ha 3650 lenge før jeg skal vurdere å bytte den ut. :yes:

Lenke til kommentar

akk ja..

det er jo som regel minnet som "henger etter" på mobilene for tiden..

det som er bra med t610 er skjermen! (65k i forhold til 3650's 4096)

er det forresten noen som har hørt hvor stor oppløsning kameraet

på denne mobben kan ta?

Lenke til kommentar
akk ja..

det er jo som regel minnet som "henger etter" på mobilene for tiden..

det som er bra med t610 er skjermen! (65k i forhold til 3650's 4096)

er det forresten noen som har hørt hvor stor oppløsning kameraet

på denne mobben kan ta?

 

Skjermen på t610 har ikke høy nok oppløsning til at du ser særlig forskjell på 4096 og 65k farger.

Dessuten er skjermen på 3650 MEGET bra.

Bildene blir krystall klare. :yes:

 

Oppløsningen på 3650 er 176x208 pixler mens t610 har ca. 120x160 pixler.

 

Jeg og en kamerat testet de samme bildene på nokia 3650 og en palm m515, og bildene ble skarpere og bedre på 3650, selv om palm m515 har 65k farger og 3650 4096 farger. :yes:

Lenke til kommentar
Jeg og en kamerat testet de samme bildene på nokia 3650 og en palm m515, og bildene ble skarpere og bedre på 3650, selv om palm m515 har 65k farger og 3650 4096 farger.  :yes:

 

Helt enig. Har både palm m515 og 3650, og bildene ser bedre ut på 3650. (ja jeg tester bilder som faktisk har flere enn 4096 farger.

 

så Ze0s, at den har 65K er vel ikke akkurat en grunn til å kjøpe den...

Lenke til kommentar

Jeg bruker en T610 nå, så hvis det er noen gode spørsmål er det bare å spørre. Den har veldig ekle taster og føles ganske tung i forhold til størrelsen. Displayet er lite men flott (ja, man ser forskjell fra 4096-fargers display). Java'en er rask og ser ut til å fungere bedre enn på series40-mobilene fra Nokia.

Lenke til kommentar
Jeg bruker en T610 nå, så hvis det er noen gode spørsmål er det bare å spørre. Den har veldig ekle taster og føles ganske tung i forhold til størrelsen. Displayet er lite men flott (ja, man ser forskjell fra 4096-fargers display). Java'en er rask og ser ut til å fungere bedre enn på series40-mobilene fra Nokia.

 

Hvis jeg spør deg om noe om telefonen, så får jeg vel et negativt svar om den, men jeg prøver forde...

 

Er poly tonene bra, er det bra høyttaler?

 

Føles telefonen solid?

Er det kjappe menyer og sms?

 

Tviler sterkt på at t610 viser fargene spesielt mye bedre enn 3650. :wink:

Lenke til kommentar
Jeg bruker en T610 nå, så hvis det er noen gode spørsmål er det bare å spørre. Den har veldig ekle taster og føles ganske tung i forhold til størrelsen. Displayet er lite men flott (ja, man ser forskjell fra 4096-fargers display). Java'en er rask og ser ut til å fungere bedre enn på series40-mobilene fra Nokia.

 

Hvorfor har du den da? Vet du når den kommer i de norske butikkene? Pris??

Lenke til kommentar

Ja, den virker nokså solid. Lyden er bra, litt lysere klang enn f.eks 3650. Menyer og SMS er tregt, men dette er en prototype så det er ikke sikkert Final Version blir slik.

 

I menyene merker man neppe forskjell på antall farger, men når man ser på bilder blir de noe bedre på T610 enn f.eks 3650.

 

Filsystemet er litt rotete, men når jeg teller opp minne endre jeg på 1936Kb.

Lenke til kommentar
Ja, den virker nokså solid. Lyden er bra, litt lysere klang enn f.eks 3650. Menyer og SMS er tregt, men dette er en prototype så det er ikke sikkert Final Version blir slik.

 

I menyene merker man neppe forskjell på antall farger, men når man ser på bilder blir de noe bedre på T610 enn f.eks 3650.

 

Filsystemet er litt rotete, men når jeg teller opp minne endre jeg på 1936Kb.

 

Ifølge alle de andre som har testet telefonen, så har de ment at sms og menyer er meget raskt... :roll:

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at t610 viser fargene spesielt mye bedre enn 3650.

 

Molna sa Series40, ikke 60 som 3650 er basert på... Men uansett er jeg veldig hypp på den telefonen, men hva mente du med det tstegreia? Er det ikke bare sånn som med S55 at du må trykke med tastene og ikke på de? En teknikk...

Lenke til kommentar
Ifølge alle de andre som har testet telefonen, så har de ment at sms og menyer er meget raskt...  :roll:

 

hvem er de? :shrug: just wondering

 

Folk på forum.

 

Feks. esato.com og howardforums. :roll:

 

Hvis du mener at de ikke er til å stole på, og at jeg ikke kan vite om de lyger eller ikke, så vet vi jo ikke om molna har en eller.. :wink:

Lenke til kommentar
Eldar? Han skriver i hvert fall godt, og la ved en video til nedlasting, så man kan se hastigheten på menyene. Det så ikke ut til å være noe problem. Hverken taster, eller menyhastighet... Om noen lurer på hvem Eldar er så har dere noe å tenke på de neste fem timene :D

 

Stemmer det, blant annet han. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...