Kristian16 Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Hei, fant en tråd her igårkveld, om et "kjøreskolespill". Der var det snakk om 3D-Driving-school. Jeg er på utkikk etter ett annet, som jeg spilte for..ja.. kanskje 1 år siden. Husker ikke hva det heter, og det irriterer meg. "Er jo så mange brukere her", tenkte jeg, så noen vet vel hva det heter Eneste jeg egentlig husker, er at du tar lappen, også henter b.la moren din ellernoe, kjører på motorveien.. Ganske lite jeg husker, men bestemt meg for at dette spillet skal jeg finne. Anyone? Takker på forhånd!
With Odin on my side! Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Skriver noe her så jeg ser den på mine inlegg jeg:P Har lyst på et annet spill en driving school jeg og
Kristian16 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Skrevet 3. desember 2008 Håper noen vet hva det heter.. Du kjører vennene dine rundt osv, og henter de, leverer de.. Aah, jeg finner det ikke altså.. noen som vet? :S
Kimelimm Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Det eneste jeg kom på med den beskrivelsen var Crazy Taxi Men slenger meg på her altså, dette kan bli morsomt
Thatssomebaadnews Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Var det ett installer-og-spill-spill, eller sånn 123spill-greier? Mener og huske jeg har spilt ett liknende på 123 spill Hadde man tid på seg osv?
ShampooMacTavish Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Tror ikke det er det du prater om, men vi har da Driver's Ed, som egentlig er ganske morsomt ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå