Gå til innhold

pause fra fotball?


Anbefalte innlegg

jeg gjorde det skikkelig dårlig på treningen igår, og vurderer å ta meg en pause, p.g.a knær.. vurderer å ta 100% pause til mandag. vil teknikken svekkes ved en liten pause? jeg spiller ikke så mye fotball for tiden, 1 og en halv time mandag, tirsdag og onsdag..vil det gå sterkt utover teknikk å ta en 4 - 5 dager pause fra fotball?

Endret av Skarpengland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Næh, tror ikke det kommer til å svekke så mye. Men du vil jo sikkert merke det. Og det er viktig å begynne å trene rolig når du kommer tilbake. Ikke kjøre på med en gang : P

(eller det kommer jo an på hvor lenge du har pause, men du har jo ikke så lang da)

Endret av lfcvif
Lenke til kommentar
jeg gjorde det skikkelig dårlig på treningen igår, og vurderer å ta meg en pause, p.g.a knær.. vurderer å ta 100% pause til mandag. vil teknikken svekkes ved en liten pause? jeg spiller ikke så mye fotball for tiden, 1 og en halv time mandag, tirsdag og onsdag..vil det gå sterkt utover teknikk å ta en 4 - 5 dager pause fra fotball?

Jeg tror det kan være bra for deg, du kommer tilbake med overskudd.

Lenke til kommentar
jeg gjorde det skikkelig dårlig på treningen igår, og vurderer å ta meg en pause, p.g.a knær.. vurderer å ta 100% pause til mandag. vil teknikken svekkes ved en liten pause? jeg spiller ikke så mye fotball for tiden, 1 og en halv time mandag, tirsdag og onsdag..vil det gå sterkt utover teknikk å ta en 4 - 5 dager pause fra fotball?

 

Er dette en spøk? Teknikk taper man ikke på 4-5 dager. Kondisjon derimot kan det gå verre med. Men på bare 4-5 dager merker man ingenting som helst utenom de 5 første minuttene på neste trening. Teknikk har du sikkert ikke uansett, så du kommer ikke til å merke noe forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...