Pin Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Idag så dro jeg ved et uhell knappen for show desktop ut på desktopen, når jeg dro den tilbake så ble det laget en shortcut til filen som nå lå på desktopen. Sletta jo seff den på desktopen og nå sitter jeg igjen med en ubrukelig knapp som jeg også slettet. Noen som har en ide om hvordan få den tilbake? jeg finner det i hvertfall ikke. På forhånd takk for alle konstruktive svar
EZAccess Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Høyreklikk på oppgavelinjen - Verktøylinjer - Hak av for Hurtigstart/Quick start.
Pin Skrevet 5. april 2003 Forfatter Skrevet 5. april 2003 det hjelper ikke, trur jeg har slettet filen ellerno, for den er og blir borte noen som gidder og se hvor dems fil ligger så jeg kan se om jeg har den? har win xp pro english btw
Hårek Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 C:Documents and SettingsxxuserxxApplication DataMicrosoftInternet ExplorerQuick LaunchShow Desktop Application Data er en skjult folder.
Legion Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 her er den: C:Documents and Settings*brukernavn*Application DataMicrosoftInternet ExplorerQuick Launch Show Desktop.scf heter den btw, 'windowstast' + D er hotkey for Show Desktop
Pin Skrevet 5. april 2003 Forfatter Skrevet 5. april 2003 har hvis sletta den for godt, får få den av dama når hu kommer hjem og logger seg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå