Gå til innhold

TES: [Løst]Sliter litt for å bli kvitt vampyrismen (oblivion)


Anbefalte innlegg

Jeg har spilt en stund nå, å startet akkurat opp igjen...men så kom jeg på det at jeg slutta fordi jeg var vampyr...

 

Tingen er ikke at jeg ikke vet åssn jeg går fram for å bli kvitt vampyrismen..jeg har rundet questet før, men jeg trenger en blomst som jeg finner i oblivion...men jeg har jo rundet main storyn så alle oblivion-gates er lukket. Åssn får jeg tak i den blomsten?

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I følge UESPWiki er det ikke mulig å få vampirism etter at du har blitt kurert og gjennomført questet.

 

Andående det gresset:

 

"# Two Bloodgrass: This is the tall red grass you see everywhere in Oblivion and at some Oblivion Gates, and it can be bought in some alchemy shops as well, so it is easy to find."

 

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Bloodgrass

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

vel jeg lurer bare på et par ting til, hvis dere kan være så snille å svare. Jeg kjøpte Oblivion GOTY på game i dag, bare pga shivering isles. det var brukt så det kostet meg bare 250 kr. Spillet funker fint. Men jeg lurer på om shivering isles er verd 250 kr?

 

En annen ting. Hvis jeg går inn i shivering isles, tar ut spillet å putter inn gamle versjonen av oblivion uten shivering isles, hva vil skje da?

 

takker på forhånd.

mvh xitto

Lenke til kommentar

Sh.is er absolutt verd det ja.Funker nok ikke hvis du setter i det gamle spillet.Husker at jeg selv måtte være pålogget live for å få med S.I.selv om jeg hadde lastet det lå inne på harddiscen.Merkelig igrunn for det var ikke slik til å begynne med.Det var på xbox da...

Lenke til kommentar

vel takker for svar. Jeg har enda et spørsmål:P men dette er mer et irritasjons moment. Altså, jeg joina mages guild..så har jeg gjort alle questene som skal til for å få recommendation. Men i chorrol så nekter guild leadern å gi meg reccomendation. Jeg skaffa boka og ga den til ham, men så sa han bare "I'll better put this somewhere safe". så stakk han opp, la boken i en kiste. Thats it. Den grønne pila peker på han, å det står i quest loggen at jeg må skaffe alle recommendations for å joine arcane university, men i dialogen er det intet valg. Er dette en bug? eller er det noe jeg har oversett? ( jeg har runna guilden før, så kan ikkje huske denne omveien)

Lenke til kommentar

vel jeg prøvde det. men det funka ikke. så jeg dro til chorrol igjen å prata med hu dama som egentlig ville ha boka...da ble jeg ferdig med det endelige queste. Tingen var at det var ikke noe piler eller noe info i quest loggen om at jeg skulle prate med henne. Så jeg anser det som en liten bug, men en løst liten bug:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...