Tor45000 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 (endret) Som half life 2 fan så har jeg spillt meg igjennom alle episodene hittil , så lurer jeg på hvordan ep. 3 blir så speida jeg litt på youtube og fant half life 1 tror jeg i hl2 eller hl3 motor ? Half life black mesa tror jeg . Dømm Selv . name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 2. desember 2008 av Tor45000
-sparks- Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=339153
Skagen Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 (endret) Tråden er feilpostet, og vi har en egen Black Mesa-tråd nevnt i innlegget ovenfor hvor diskusjonen kan fortsette. Derfor stenges tråden, og reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Endret 2. desember 2008 av Skagen
Anbefalte innlegg