Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Start.no Boost, noen som har bredbånd fra start?


Anbefalte innlegg

http://www.start.no/isp/?cid=172

 

det var et sykt bra tilbud og jeg fikk stjerner i øya for da kunne jeg liksom endlig slutte med ngt. jeg ringte dem, men DE TOK IKKE TELEFONEN :(

står at kundeservicen er oppe til klokka 20.00.

så da ble jeg instant skeptisk.

 

finnes det en forklaring til at de ikke tok telefonen nå?

hvis ikke kan man jo ikke stole på kundeservicen deres, æsj.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Start.no ISP, eller PowerTech, har vært lenge i bransjen. Firmaet ble opprettet da de var tenåringer, og fortsatt har de det gående! De fylte 15 år her om dagen ;)

 

Merkelig at de ikke tok telefonen, du får prøve igjen i morgen.

 

Det tilbudet der er jo ganske bra, er nok ingen som kan slå de på pris om du ligger på PowerTech-sentral.

 

Men jeg vil anbefale deg å holde deg unna routermodemet deres, som er totalt sperra for konfiguering. (Ja, support nekter å gi deg passordet for å slippe inn i webinterfacet).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg ikke boost da (jeg bor noen tusen km for langt nord :p) men har 12Mbit, kundeservicen dems er veldig god sammenlignet med feks Ventelo som hold på å gjøre meg gal. Oppetiden er det ingenting å utsette på heller, kan ikke huske sist det var en dritfstans annet en ved lokale strømbrudd (eller en idiot av en nabo som graver på måfå) *host hark*.

 

Nå er jeg litt usikker på hva du mener med routermodem for både Thompson 546i/780WLi er routermodemer, passordet finner du inne på start.no om du logger deg inn på "min bredbåndside" (Passordet til routeren og pppoe oppkoblingen er det samme).

Uansett så anbefaler jeg deg (trådstarter) å kjøpe ditt eget trådløse routermodem, ikke at det er noe galt med thompson modemet du får med på kjøpet, men de er ikke akkurat så kjempemoderne at det gjør noe. Kjøpte selv et 3com ADSL2+ 11n Wlan routermodem og fikk både bedre hastighet, administreringsmuligheter, 11n (300mbit) trådløst nettverk ++++

 

NB routeren må støtte Annex B.

 

 

Instillingene for Pppoe start.no

 

Brukernavn: [email protected] (din epostaddresse)

Passord: xxxxxxx (passordet finner du ved å logge deg inn på start.no)

Protocol: PppoE

VPI/VCI: 8/35

Encapsulation: VC MUX

QoS Class: UBR (ikke alle routere har denne instillingen)

PCR/SCR/MBS: 4000/4000/10 (ikke alle routere har denne instillingen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...