frebjo Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hei folkens Jeg er ganske ny i php men har fått et problem som jeg ikke finner svaret på, hverken via google eller via forumsøk... Problemet mitt er at jeg har en side som laster inn 4 andre sider via include(), de tre første sidene blir lastet inn riktig og legger seg i en tabbel(1x1) som jeg har satt inn midt på siden. Deb fjerde(altså "4.php") havner utenfor denne tabellen og legger seg ved siden av denne. 4.php har samme innhold som de 3 andre php filene, men har en annen tittel sånn at jeg kan skille dem... Kan dere finne noe problem i vedlagt kode? <table cellspacing="0" cellpadding="0" width="62%" align="left" bgcolor="#e9e9e9" border=0> <tbody> <tr> <td> <p align="center"><font size="6" face="Tahoma"><strong><u>Nyheter</u></strong></font></p> <p align="center"><?php include("1.php"); include("2.php"); include("3.php"); include("4.php"); ?></font></p> </td> </tr> </tbody></table> På forhånd takk for svar
Jonas Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 (endret) Begynn med å nøste alle tags riktig. <p><font>Test</font></p> // Korrekt <p><font>Test</p></font> // Ukorrekt Deretter poster du innholdet i filene dine, samt HTMLen som faktisk printes ut. Link også gjerne til siden, for vi er ikke alltid synske. Endret 2. desember 2008 av Jonas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå