Gå til innhold

Hvilke spill burde jeg kjøpe til ps2?


ludvig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om Devil May Cry 2:

 

GameSpot - 6.4/10:

"In the end, Devil May Cry 2 is a big disappointment, and it just isn't all that entertaining."

 

EuroGamer - 5/10:

"Regardless of whether you've played the original, the bottom line is that Devil May Cry 2 is a deeply flawed combat-based action game that offers a mere fraction of the depth and the challenge of the original."

 

IGN - 7.0/10:

"You may cry too after playing this disappointing sequel."

 

Gamers.com - 6/10:

"Gamers may cry, too." Jeg antar at det hadde noe å gjøre med at han var misfornøyd.

 

GameSpy - 62/100:

"Devil May Cry 2 is a tepid beat-'em-up, and inferior to the original game in every way."

 

Jeg sier ikke at du ikke skal kjøpe det, men det er såpass mange titler der ute fra før av, at jeg ville kjøpt et annet. Og det er et godt spill, men det finnes bedre. Om du likte eneren tror jeg du vil like toeren også (selv om jeg ikke har spilt det, bare lest omtaler).

 

Det var omtalejonas i aksjon. :wink:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

da regner jeg med du kommer til å like disse:

* Metal Gear Solid 2-sons of liberty eller Metal Gear Solid 2-substance (er det samme men med mer oppdrag og flere muligheter)(superbra)

* Splinter Cell (Bra)

* Collin Mcrae 3 (veldig bra!)

* Gran Turismo 3 (greit nok)

* Final Fantasy

* WRC 2

* Silent hill 2 (Gammelt, men ok og litt grøss)

 

Du har mye å velge i men gå først for Metal Gear, du vil ikke angre!!!

Lenke til kommentar
Har du ikke Metal Gear? Løp og kjøp!

Bedre spill skal du lete lenge etter... :D

 

Ja, det kan man. Nå leste ikke jeg gjennom hele posten nå, og husker svært lite siden det er lenge siden jeg postet i den, men om det er riktig det du sa, så har han bare ett valg, ja. Løp og kjøp! Det er et must for enhver eier av denne konsollen, etter min mening.

 

Gamer.nos omtaler av MGS2: SoL: http://www.gamer.no/omtaler/metal_gear_solid_2/

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...