Gå til innhold

erfaring med alphadata?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen erfaring, men ut fra siden ville jeg skeptisk fordi siden er litt mangelfull.

Org. nr er 992 388 463. Funnet på norid.no

 

Selskapet er et enkeltpersonsforetak registert på en Hang f.1982. Link Selskapet ble opprettet 3.mars 2008 og basert på skatteinfo hadde denne personen 0 inntekt og 0 i skatt for 2007

 

Likevel kan butikken hans være god, og muligens kan en gjøre noen gode kjøp. En bør først lese hva han skriver om reklamsjon. Her gis det 8 dager fra fakturadato...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har handlet der en del siden det er den eneste halvveis lokale butikken her omkring, og familien min bor så og si rett ved siden av så da kombinerer jeg litt.

 

Var innom der i dag og kjøpte en E5200 og en Chieftec strømforsyning. Sto å pratet litt med innehaveren i dag som fortalte at de hadde noen problemer med nettsidene om dagen som de ikke hadde fått mulighet til å ordne opp i enda pga julerush men at de skulle ta tak i det så fort muligheten byr seg.

 

Jeg bor litt utaskjærs på bygda så det er raskere å enklere å dra dit enn til f.eks datakjeden eller netshop som for meg ligger litt ugunstig til.

Lenke til kommentar
Har handlet der en del siden det er den eneste halvveis lokale butikken her omkring, og familien min bor så og si rett ved siden av så da kombinerer jeg litt.

 

Var innom der i dag og kjøpte en E5200 og en Chieftec strømforsyning. Sto å pratet litt med innehaveren i dag som fortalte at de hadde noen problemer med nettsidene om dagen som de ikke hadde fått mulighet til å ordne opp i enda pga julerush men at de skulle ta tak i det så fort muligheten byr seg.

 

Jeg bor litt utaskjærs på bygda så det er raskere å enklere å dra dit enn til f.eks datakjeden eller netshop som for meg ligger litt ugunstig til.

Hint: han hadde ikke mye julerush 2.desember.

Lenke til kommentar

Skjønte ikke helt hva du hinter til, men han kom i lokalavisen her for ikke lenge siden og har hatt mye å gjøre etter det ettersom han gjør absolutt alt selv, inkludert kodingen av hjemmesiden. Ingen 08-16 jobb m.a.o.

 

Det kortet er fremdeles 149,- rimeligere hos han enn i prisguiden etter det jeg kan se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...