tubaen Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 hallo:) er det noen som vet om det der neigbours from hell finnes til mac? hvis ikke, er det mulighet for å crcke det på en måte så det går? vet noen om noen andre spill til mac? Takk:D
Moskusrotte Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Du får f.eks. COD4 (Call of Duty 4) The Sims,Battlefield (tror jeg da), Flatout 2,WOW og sikkert enda mer. Du kan gå inn på Apple Store. Der er det oversikt over alle spill du får til Mac. Håper dette hjalp deg litt
~~Undertaker~~ Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Eller så gjør du som meg og installerer Bootcamp med Windows XP og starter opp den når du har lyst å spille. Da fungerer alt som finnes til Windows.
tubaen Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 Eller så gjør du som meg og installerer Bootcamp med Windows XP og starter opp den når du har lyst å spille. Da fungerer alt som finnes til Windows. har vurdert dette;) men er litt sånn i tvil om jeg kan få virus lettere å sånn hvis jeg instalerer det. har xp her, men ikke instalert. å fungerer de nyeste spillene til xp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå