ChrT Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Når? - Kommer DVD-brennerne til bærbare maskiner? Mener å ha sett/hørt rykter om at Dell skulle komme med DVD-brenner i mai? - Hva med de andre aktørene? - Hva tror dere prisen vil bli sammenlignet med DVD-combo CD-RW? Jeg har en bærbar PIII 600 som enda virker, men har lyst å kaste min stasjonære og bare ha bærbar. Vet ikke om jeg klarer å vente på DVD-brenneren.... ChrT
C. Alshus Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Når?- Kommer DVD-brennerne til bærbare maskiner? Mener å ha sett/hørt rykter om at Dell skulle komme med DVD-brenner i mai? - Hva med de andre aktørene? Apple har hatt DVD-brenner i Powerbook i et par måneder allerede. http://www.apple.com/powerbook/superdrive.html
Solaris Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Hva med en Toshiba Tecra S1? * Pentium -M 1.6Ghz. * 1GB DDR Ram. * 60GB Harddisk (5400 rpm). * DVD-R/RW og DVD-RAM. * ATI Mobile Radeon 9000. * 15" UXGA skjerm (1600x1200). * WLAN m.m. $3,647.00 Ikke billig, men veldig bra specs..
ChrT Skrevet 5. april 2003 Forfatter Skrevet 5. april 2003 Hva med en Toshiba Tecra S1? * Pentium -M 1.6Ghz. * 1GB DDR Ram. * 60GB Harddisk (5400 rpm). * DVD-R/RW og DVD-RAM. * ATI Mobile Radeon 9000. * 15" UXGA skjerm (1600x1200). * WLAN m.m. $3,647.00 Ikke billig, men veldig bra specs.. Akkurat hva jeg trenger!! :x :x Sa bankkontoen min.... Ingen som vet noe om Norske leverandører med DVD-brenner i sikte? - Ikke Apple (sorry - not for me)!!...
Solaris Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Akkurat hva jeg trenger!! :x :x Sa bankkontoen min.... He he, samme problem her! Kan nok ikke være lenge for de andre kommer etter. F.eks. Dell eller Zepto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå