Gå til innhold

25 mann patchwerk.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Prøvde patchwerk 10man i dag. Må si at det fungerer rimelig mye bedre med en hateful strike-soaker enn uten. (Respecca feral etter at vi prøvde med deathknight som soaker - dpsspec.)

En ting jeg ikke helt har skjønt ennå dog: Er det nr.2 på threat eller nr. 2 på høyest HP som får den?

Grobbulus etterpå var mildt sagt et helvete, aldri før har jeg sett folk spille så dårlig. Riktignok hadde vi 7 melee dps med oss, men herregud, aldri vært så sur inni meg som da vi prøvde å ta ned denne bossen.

Men maintanken påstår at det er en bug som gjør at vi av og til får typ 7 slimes i raidet og det er fordi han snur seg i brøkdelen av et sekund mot raidet før han snur seg mot tanken etter å ha beveget seg. Stemmer dette?

Ja, dette er en bug

Vi løste det første dagen med å skifte all melee ut med castere da gikk han lett ned.

Men når vi prøvde 25man fant vi ut at vis melee står på siden av han og ikke bak, fikk vi aldri mer en 1 slime. (Dette fordi han noen ganger snur seg rundt)

Endret av Glutar
Skrevet
Patchwerk 25 man trenger 1 MT og 2 OT/soakers.

Hateful strikes hitter nr 2 og 3 på aggro lista med høyest HP no matter what. Bruker du 2 tanks vil han smakke ned melee dps en etter en. Så melee trenger ikke miste hp/ta av fortitude etc. Så lenge de er fra 4 og nedover på threat. Selv bruker vi 2 druids og en warrior som tanks, funker fint. 7 healers, og kills på rundt 3 min 20 sec.

Tenkte bare jeg skulle rette deg på den der, Hateful strikes har absolutt ingenting med threat og gjør, det hitter bare den personen med mest HP i melee range. SÅ om offtankene begge blir slått og får treg healing først da vil en melee dps bli hittet pga at han fortsatt har full hp, som vil være minst 20k regner jeg med.

Offtank druiden vår gikk på do under 25man killet vårt for han hadde ikke noe å gjør annet enn å bear dps'e :innocent:

Beklager, men du har nok feil.

http://elitistjerks.com/f15/t31964-wotlk_n...p17/#post986314

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...