-Perry- Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Når jeg skrur på pcen min og har kommet til login skjermen og logger på kommer det bare masse forskjellige farger opp på skjermen. Den starter fint i sikkerhetsmodus, men med små blå prikker rundt over skjermen. Håper på raskt svar:)
kjartana Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Når jeg skrur på pcen min og har kommet til login skjermen og logger på kommer det bare masse forskjellige farger opp på skjermen. Den starter fint i sikkerhetsmodus, men med små blå prikker rundt over skjermen.Håper på raskt svar:) Mitt tips er minnetrøbbel
-Perry- Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 Når jeg skrur på pcen min og har kommet til login skjermen og logger på kommer det bare masse forskjellige farger opp på skjermen. Den starter fint i sikkerhetsmodus, men med små blå prikker rundt over skjermen.Håper på raskt svar:) Mitt tips er minnetrøbbel Noen ide om hvordan jeg får fikset dette?
E.C. Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Tror heller at det er drivertrøbbel, prøv å oppdatere skjermkortdriveren først.
Flimzes Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Tror heller at det er drivertrøbbel, prøv å oppdatere skjermkortdriveren først. Siden det skjer i safemode, som kun er standarddrivere, så mistenker jeg selve skjemrkortet, kanskje minnebrikkene på skjermkortet, eller kanskje selve gpuen.
Znoken Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Fikk de samme symtonene når mitt skjermkort tok kvelden....så mitt tips er nok skjermkortet....Håper du fortsatt har garanti på det da....
Skagen Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jeg hiver meg på de to ovenfor meg her. Høres mer ut som om det er noe i veien med grafikkortet framfor drivere eller programvare. Jeg hadde også slike farger og prikker da mitt skjermkort gikk i stykker. Eneste som var å gjøre var å bytte kortet på garantien.
E.C. Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 (endret) Tror heller at det er drivertrøbbel, prøv å oppdatere skjermkortdriveren først. Siden det skjer i safemode, som kun er standarddrivere, så mistenker jeg selve skjemrkortet, kanskje minnebrikkene på skjermkortet, eller kanskje selve gpuen. Oops, leste visst feil, trodde at det fungerte normalt i safemode. Da hiver jeg meg på det at VRAM kan være ødelagt så man får artifacts. Hvis VRAM får feil så får du ofte artifacts, men hvis selve GPUen er ødelagt så tror jeg at PCen vil fryse uten å gi artifacts. Endret 1. desember 2008 av E.C.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå