hifiman23 Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Hei! jeg har nå guitar hero world tour til ps3, men så vurdere jeg å kjøpe meg rock band.. vil da gitaren som fulgte med guitar hero funke i rock band spillet ? på forhånd takk
sfRoyal Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Guitaren til Guitar Hero 3/Guitar Hero Aerosmith fungerer ihvertfall flott i Rock Band, men jeg er ikke 100% sikker på GH:WT
Zeph Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 (endret) GH:WT-gitaren til både Xbox 360 og PS3 fungerer på alle spela. På PS3 funka det ikkje i utgangspunktet, men dei har lansert ein oppdatering(patch) til spelet så du kan spele Rock Band med GH:WT-gitaren. Om du ikkje har internettforbindelse eller oppdatert spelet vil det altså ikkje gå. Du treng kun internett for å laste ned oppdateringen, etterpå kan du spele utan. På PS3 og Xbox 360 kan du altså skifte fram og tilbake mellom instrumenter til GH:WT, RB1 og RB2. Alt fungerer. Ikkje bland inn GH2, GH3 og GH:A, der er det ikkje alt som fungerer. Dykk kan finne ei liste over kva som fungerer eller ikkje her: http://wiki.scorehero.com/ControllerCompatibility Endret 30. november 2008 av Zeph
hifiman23 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 Takk begge to for raske og bra svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå