Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Kjappe juridiske råd på telefon?


-kga-

Anbefalte innlegg

Fintes det noe nummer enn kan ringe og få noen kjappe svar om hvilken lover som gjelder om en komme ropp i en kinki situasjon? Feks. Kjørt ned en hund eller katt med bil, lite kræsj bil sykkel,(Kanskje ikke de beste eksemplenne) og allt av andre hendelser som det er greit og få oppklaring i regler rundt der og da. Eller kan en ringe politiet og spørre dem? Er jo litt kjedelig om en gjør noe ulovlig uten og være klar over det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står på hjemmesidene at det gjelder bilrelaterte temaer, men av egen erfaring gjelder det alt mulig. Private tvister/spørsmål/redegjørelser, om alle temaer. Første konsultasjon er gratis, vidre oppfølging/saksfølging koster penger.

 

Falck har samme tjeneste:

Gratis konsultasjon hos advokat

Har du vært innblandet i et uhell med bilen? Er du usikker på hvilke rettigheter du har når du leier bosted? Samme hva saken gjelder så har du gratis førstegangskonsultasjon hos vår advokat.

Edit; La til link til Falck.

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar
Som første tiltak vil jeg foreslå noe helt annet... ikke rot deg borti ting som er ulovlig.

 

 

Joa, men om en uheldig vis kommer bortino og en ikke vet om hva en er lovpålagt og gjøre, om en er lovpålagt noe. Feks. om jeg hadde kjørt ned en hund hadde jeg ikke ant hva jeg skulle gjort. Hadde jeg brutt en lov om jeg bare hadde kjørt videre etter å ha forvissa meg om att den var død, og hva burde jeg i såfall gjort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...