satser Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Hei. I fjor kjøpte jeg Winter Challenge på nettet. I somnmer kjøpte jeg ny pc og jeg lurer da på hvordan jeg kan få det spillet ned på min pc? Det er vel lovlig?
KayAU Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Det vil eg absolutt tru er lovleg, ja. Det er vel berre å installere spelet på den nye PC-en? Dersom du ikkje har installasjonsfila lenger, kan du sikkert laste ho ned frå butikken du handla med. Eventuelt kan du spørje kundestøtta deira. Kay
satser Skrevet 29. november 2008 Forfatter Skrevet 29. november 2008 Jeg har denne setup fila som jeg har flyttet til denne pc-en, men når jeg åpner den, så skjer det ikke noe...
KayAU Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Kanskje der er noko DRM-styr som gjer at fila kun skal fungere på den gamle PC-en? Kva butikk handla du med forresten? Eg foreslår at du høyrer ned butikken, dei har sannsynlegvis ei løysning for korleis ein flyttar spela ein har kjøpt over til ny maskin. Kay
satser Skrevet 29. november 2008 Forfatter Skrevet 29. november 2008 Det var en nedlastbnart spill. Tror det var fra Boonty Games eller noe...
KayAU Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Har sjekka sida deira, ser ut til at det skal gå an å flytte spelet til ein ny PC: Can I copy the games I have purchased?You can indeed copy the games you have downloaded. However the game will not be unlocked when you install it on a new computer. You will need to enter the transaction code that you received via email when purchasing your game to unlock it again. To efficiently archive your games, we recommend that you copy only the executable file (game.exe) in order to unlock it correctly on a new PC. If you have not found the answer to your problem please click here to ask your question directly to customer support. If your problem concerns a purchased game you will receive an answer within 48 hours. Please note: customer support is exclusively via E-Mail. Eg lagt inn lenka til kontaktskjemaet deira (under "click here"). Kay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå