Gå til innhold

Hvordan gearer man opp en ny karakter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er gearet man får når man levler fra 70 til 80 i forhold til dungeon og HED items man hadde da man var level 70?

Hvordan får man det beste gearet når man er level 80 uten å være i guild?

Hva er det beste gearet når man er level 80? Tier ett eller annet fra noen nye HEDs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får raskt gode items via quests når du drar til outlands. Det er ikke spesielt vanskelige quests.

For å få det beste gearet uten guild er du god, en PUG på 25 mann er ikke lett å få til å fungere.

Tier 7 er det beste. (To forskjellige sett tho, Heroic og Valorous, 10 eller 25 manns)

Sånn som jeg har forstått det så vil det etterhvert bli innført vanskeligere dungeons som kommer med høyere tier gear. Det vi har nå er "introen" til northrend.

Skrevet

Når du nærmer deg 80 slår de gode blåe itemsa tier 4, 5 og 6 ned i støvlene :p Finnes selvsagt unntak for enkelte classes og specs, men du bør kunne oppgradere alt med mindre du har full sunwell gear.

Skrevet

Jeg har vært lvl 80 en god stund nå, og klarer meg utmerket uten guild. Når du blir lvl 80 så kan du starte å kjøre alle 5-man instancene heroic. Du trenger ikke spesielt godt gear for å starte med heroic, men det er såklart greit å ha en god tank/healer.

For hver boss som du dreper i heroics, så får du 1x Emblem of Heroism, hvis du samler 80x EoH (emblem of Heroism) så kan du kjøpe Tier7 chest (det er 2 forksjellige tier7 sets vel å merke, en for 10man og en for 25man)

Her kan du se hvilket gear jeg har fått tak i, uten å ha en guild å kjøre med:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ggar&n=Zoby

Skrevet
Hunteren min er 78 nå , og han har enda mye av arena sesong 1 gearet sitt. Det sier vel litt om questrewardene så langt.

Vet ikke med hunter men som Pala bytta jeg ut BT-gear rundt 75-76

Skrevet
Jeg hadde ikke hatt noe imot å få en litt større boost i starten av Northrend.

Kanskje det er fordi endel folk har klaget og sutret over at de vil at Sunwell-gearet deres skal vare så lenge som mulig. Jeg ga totalt blanke i alt gearet mitt det sekundet jeg satte beina i Howling Fjord. Jo fortere jeg blir kvitt alt som minner meg om BC, jo bedre, oppgraderinger er gøy i tillegg :p .

Skrevet (endret)

Ja er ikke grafikken til den nye armoren også mer detaljert? dvs dem har brukt flere polygoner eller noe når dem har "laget" dem...

Så vil man se detaljert og moteriktig ut...så bør man gå for WOTLK gear hehe..

Er jo stor synder selv....er lvl 75 dps warrior og eneste jeg har byttet ut til nå er trinkets og noen ringer...og da har jeg season 1 skuldre...helt utrolig at jeg ikke har funnet noe som kan erstatte dem enda.

Endret av gamer73
Skrevet

Vent på at de hardcore i guilden skal bli 80.

Få de til å hjelpe deg i instances

Gull for å geare opp :p

For deg må vel punkt 1 bli: join et guild.

Men litt mer seriøst, så er det bare å gjøre quester fra 70-80 så får du gear. Og så starte med rep, dunegeon, heroics eller farme honor og marks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...