Odesseiron Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Deus Ex. Et av de beste spillene jeg noensinne har spilt, på tvers av sjangre. Støtter dette. Deus Ex har en fleksibilitet jeg aldri har sett noe i nærheten av i andre lignende skytespill. Du kan jo også ta en titt på System Shock 1 & 2, som er eksempler på hvordan rollespillelementer kan implementeres sømløst i et skytespill
Majataka Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 America's Army, det skal sikkert virke! Men det aller beste er å ha PacMan.................,.,.,.,.,.,kødda
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Call of Duty Battlefield 1942 CS 1,6 Half Life
HansiBanzi Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Return to castle Wolfenstein koste hvertfall jeg meg veldig med for noen år siden!
Markus1802 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Og hvis du går lei av vanlig bf 1942, kan du laste ned modden Destert Combat til det, som endrer spillet til moderne tid! Fungerer helt fantastisk
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Desert Combat innbærer, som du sikkert skjønner, mange slag over store ørkenområder.
dlottn Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Man kan jo spille Battlefield 1942 med bots? (datamaskinen) Det er jo selvfølgelig ikke like morsomt da, men hvis man ikke har nett.
Ollie2 Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Mens vi er inne på CS, kan du ta en titt på denne pakken, flere glitrende online skytespill der.
stonebro Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Sjekk ut Steam generelt. De har en del gode gamle nå; - Unreal Gold + Unreal 2 (det siste -kan- blir tungt å dra på en 32-kort dog) - Max Payne 1+2 - Deus Ex + Invisible War (expansion) - Hele ID-porteføljen Mafia bør du absolutt teste. Her er en liste over alle "action"-spill som fins på Steam akkurat nå, selv om langt fra alt er FPS. http://store.steampowered.com/search/?genr...p;category1=998
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå