Gå til innhold

Handle fra Play.Com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har lyst å kjøpe Mortal Kombat vs DC Univers til 360, men det spillet er jo umulig å oppdrive her til lands så lurte på å bestille det fra play.com, er det noen som har erfaringer med denne siden, kommer varene kjapt, er det noe man burde tenke på når man bestiller fra utlandet? har bare bestilt ting fra norske nett sider så langt.

takker for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

har bare positive erfaringer med play.com

kjøpt mye filmer og musikk derfra, kjapp levering og gratis frakt.

eneste er at du kanskje må betale toll for varer over 200kr.

Skrevet

Henger meg på NIrD her, bare gode erfaringer, 7-10 dager levering hvis varen er på lager, varen leveres som brevpost (kommer i postkassa, men du har ikke sporing) og de splitter pakker som består av flere enheter, slik at man slipper toll ved store bestillinger (så sant hver vare har en verdi mindre enn 200kr). Er nok en av de tryggere sjappene å handle fra uansett inn eller utland.

Ellers kan det nevnes at det kanskje er en fordel å opprette en profil hos tollvesenet der man gir dem tillatelse til å fortolle varer sendt til deg, da slipper man vel muligens noe ekstra ventetid og gebyrer. Dette har jeg derimot ikke testet selv, så noen andre kan kanskje bekrefte dette og forklare nærmere, eventuelt finnes det sikkert tråder rundt omkring i forumet som tar opp akkurat dette.

/Espen

Skrevet

Vanligvis kjapp levering (~8 dager) for varer under 200 kr som er på lager, har opplevd godt over 2 uker for varer over 200 kr. Ekstra bryderi kan du få hvis en vare koster over 1000 kr (hvis du ikke fra før har en avtale med f.eks. Posten).

Definitivt en seriøs butikk (har ikke handlet spill, men mange filmer og TV-serier), så det du først og fremst må vurdere er om spillet er verdt toll og en muligens litt lang leveringstid.

Skrevet

tusen takk for alle svar, da vet eg mer om play :yes: men det virker som om eg skulle ha bestillt fra play så vil det ta såpass lang tid at eg like godt kan vente til spillet eg skal ha har release her. så slipper eg ekstra utgifter til toll og..

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

ja de sender automatisk alle pakker en og en,

f.eks 5 dvd`er blir 5 separate sendinger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...