Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Redde data frå bærbar harddisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ein bærbar Thinkpad T61 med S-ATA harddisk i. Når eg startar opp pcn kjem det berre blåskjerm og har funne ut at det er ei ntfs fil eller noko slikt som ikkje er heilt i orden. Har ein del viktige dokument og slikt som eg må ha ut. Har tenkt på recovery, men då er det vel slik at alt som ligg på disken forsvinn ?

Har då lurt på muligheten for å setja denne disken inn i ein annan pc og bruka den som sekundærdisk, for så å kopiera det eg treng over til ein annan disk.

Lurer då på korleis eg kan få gjort det ? Går det å putta den i ein stasjonær pc med S-ATA ?

Har forresten ein Wind med S-ATA, ein stasjonær med S-ATA diskar og ein bærbar med P-ATA (?) som eg kan bruka. Nokon idè korleis eg kan få redda det ut, bruka nokon av dei andre pcane kanksje ? Har lurt på å setja den i Winden, men då kjem eg jo ikkje særlig lengre for får vel ikkje boota opp frå den ødelagte disken.. ?

Har forresten ein CD med Linux på her som eg kan køyra frå cden, går det kanskje å koma inn i linux og få kopiert filene på den måten ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har ein bærbar Thinkpad T61 med S-ATA harddisk i. Når eg startar opp pcn kjem det berre blåskjerm og har funne ut at det er ei ntfs fil eller noko slikt som ikkje er heilt i orden. Har ein del viktige dokument og slikt som eg må ha ut. Har tenkt på recovery, men då er det vel slik at alt som ligg på disken forsvinn ?

Har då lurt på muligheten for å setja denne disken inn i ein annan pc og bruka den som sekundærdisk, for så å kopiera det eg treng over til ein annan disk.

Lurer då på korleis eg kan få gjort det ? Går det å putta den i ein stasjonær pc med S-ATA ?

Har forresten ein Wind med S-ATA, ein stasjonær med S-ATA diskar og ein bærbar med P-ATA (?) som eg kan bruka. Nokon idè korleis eg kan få redda det ut, bruka nokon av dei andre pcane kanksje ? Har lurt på å setja den i Winden, men då kjem eg jo ikkje særlig lengre for får vel ikkje boota opp frå den ødelagte disken.. ?

Har forresten ein CD med Linux på her som eg kan køyra frå cden, går det kanskje å koma inn i linux og få kopiert filene på den måten ?

Vel, dette er svært enkel om man får aksess på harddisken. Ta den utav kabinettet den står i, sitt denne i et f.eks IcyBox kabinett som har støtte for din type harddisk. Så kobler du den til pc'en din via usb'en og VIPS:)Så har du en ny ekstern funksjonabel harddisk:)

Skrevet
Går det å putta den i ein stasjonær pc med S-ATA ?

så enkelt er det nok, men må jo være en stasjonær da, og du må ha kablene som trengs

. det kan tilogmed hende at den disken i den stasjonære reparerer feil på din 2,5" disk. det har jeg opplevd 2 ganger i høst.

booter opp windows helt vanlig på stasjonær og får beskjed om at det er en feil på en av diskene mine og at det må repareres, så gjør den det av seg selv :)

Får håpe du ikke opplever viktigheten av backup på en tungvindt måte nå :p

Skrevet (endret)

Har fått boota opp med Ubuntu her. Er det nokre verktøy som ligg i ubuntu som fiksar feil på harddisken ?

Kom berre opp feilmelding når eg prøvde å gå innpå disken. Var feil filsystem og noko anna tull..

Endret av avRack

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...