Gå til innhold

BK: Båt fra Aker Brygge


einaros

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WhiteKnight, enig i at himmelen burde ha mer kontraster (og kildematerialet mitt har det).. Men det er vrient å oppnå den bakgrunnsfokusen jeg vil ha, uten å booste eksponeringen veldig. Med sterkt baklys, delvis utbrent himmel, og kontraster mellom det bevegelige (båten, menneskene, himmelen) og det statiske (klokka, bua, brygga), likte jeg produktet. But right you are :)

 

Legger ved en annen utgave, med noe mer kontraster i himmeltonene, her:

 

post-90782-1227781090_thumb.jpg

Endret av einaros
Lenke til kommentar

Veldig stilig!!

 

Liker den blå tonen kjempe godt. Liker den første versjonen best, da jeg synes himmelen trakk for mye oppmerksomhet på versjon 2. Fin effekt av lang lukker. Ser Ardisrawr skriver at det gir en nattlig følelse. Og jeg skjønner hvorfor. Men må si at det første jeg tenkte på var sommer og sol mitt i mot.

 

Kjempe bra :thumbup:

 

Edit: Fine og interessante linjer i skyggene.

Endret av akle
Lenke til kommentar

Det første som slo meg, var at jeg følte jeg hadde sett noe liknende på en film/filmplakat eller no, men jeg klarer bare ikke huske hvilken...

 

Jeg likte det veldig godt, har egentlig ikke noe særlig å utsette, dette var originalt og tøft !

 

Har ikke sett noe liknende på bk før :)

Lenke til kommentar

Ja her har du virkelig fått til noe kult. Likte spesielt klokken i bakgrunnen på høyre side, ga på en måte en mening til bildet samtidig som at personen helt til høyre er litt blurry - som at han/hun skynder seg fra sted til sted.

 

Thumbs up!

Endret av Photons
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...