Gå til innhold

Ny deodorant! Kva er den beste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ralph Lauren har flotte produkter, jeg kan anbefale denne på det sterkeste!

 

Polo Sport 2.6 oz Deodorant Stick

 

Polo Sport by Ralph Lauren. A clean, crisp scent that keeps you cool and refreshed. A state-of-the-art collection of skin fitness essentials created for today's active, health-focused man. The top performance of an alcohol-free, fast-drying deodorant is enhanced with the clean, refreshing scent of Polo Sport. Specially formulated to provide the ultimate in protection, endurance and active style.

 

00758730503.jpg

Lenke til kommentar

Bruker selv Davidoff Adventure Deo Stick til vanlig. Egentlig gir jeg ganske faen i hvilken deo jeg bruker, bare den fjerner lukt utover dagen. Har uansett parfyme på i tillegg

 

Vil ha ei god lukt som er fresh og som folk ikkje unngår :)

Deo som ingen unngår? Deodorant skal ikke luktes, den skal drepe lukt. Parfyme derimot skal lukte

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Deodorantsticks med noe særlig lukt er noe parfymeindustrien har funnet på for å suge deg for penger. Det er i min mening litt tøvete å bruke penger på en dyr stick, som andre har sagt. Bruk aluminiumklorid fra apoteket mot perspirasjon (selve fukten), evt en parfymefri deodorantstick for å drepe bakterier og hindre lukt, og spar mesteparten av pengene dine til en god parfyme.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fordi Axe ikke lukter noe godt. En parfyme til 400-500,- har ihvertfall jeg ca et år. Så hvis det blir ikke mye pr mnd. Dessuten handler det jo om prioriteringer. Jeg vil lukte godt, så jeg investerer.

Parfyme er viktig ja, men deodorant trenger ikke koste det samme for min del. Viktigste er jo at den holder lukt tilbake, den skal ikke lukte selv. Det lukter jo bare jævlig

Lenke til kommentar
Om jeg tør spørre. Hva er så jævla gale med Axe? Ikke alle som har råd til og bruke 400-500 kroner på deo..

 

Er vel svært, svært få som kjøper deodoranter til 400-500kr, hvis dette i det hele tatt finnes. Du får deodoranter (type Nivea f.eks.) som koster det samme som Axe, men er mye, mye bedre.

 

Er det parfymer du tenker på blir dette noe helt annet. Parfymer er jo noe helt annet enn en deodorant og dreper ikke vond lukt, men får deg i stedet til å lukte spesielt godt. Husk at det ikke er nødvendig å gå rundt med parfyme på til en hver tid hver eneste dag, men det du bør bruke til en hver tid er en grei deo-stick som du finner på nærmeste butikk til 30kr. Dette tror jeg de aller fleste skal ha råd til, ettersom dette er det samme som en flaske Axe koster såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Bruker du axe som deo? Imponerende.

 

Deodorant er et kosmetisk produkt som påføres primært i armhulen for å overdøve, skjule, forebygge eller fjerne kroppslukter, som forårsakes av nedbryting av bakterier i forbindelse med svette. Bakterier næres av svetten og døde hudceller og syren som dannes i prosessen forårsaker en syrlig svettelukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...