Gå til innhold

LCD HD TV til PS3. Prisen må ikke være over 5000kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt og kjøpe meg en HDTV eller en HD monitor (22 tommers eller mer) og lurte bare på om jeg kunne få noen skikkelige gode svar og priser fra forskjellige nettsteder du vet om. Jeg skal bare bruke den til ps3 og se på blu-ray filmer via ps3-en.

Har kontrasten veldig mye og si ?

Jeg har allerede sett på denne: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=98511, men den har bare 1000:1 i konrast. Er det veldig dårlig?

Lysstyrken er 300 cd/m2, er dette bra nok?

Håper på å få noen tips;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De opplyser da ihvertfall både reell og dynamisk kontrast, i motsetning til mange andre billigmerker som opplyser bare dynamisk...

Man får helt sikkert bedre skjermer, men den så ut til å være mye for pengene igrunn(nesten så jeg vurderer en slik skjerm selv)

Skrevet
De opplyser da ihvertfall både reell og dynamisk kontrast, i motsetning til mange andre billigmerker som opplyser bare dynamisk...

Man får helt sikkert bedre skjermer, men den så ut til å være mye for pengene igrunn(nesten så jeg vurderer en slik skjerm selv)

OK, men jeg har hørt at hvis en tv er under 32 tommer så kan man ikke se alle pixlene (fullHD), tror du dette er sant?

Skrevet

Er vel sånn at du ikke ser stor forskjell på full HD og "vanlig" HD før det blir litt størrelse på TV'n, men om det er akkurat på 32" skille går på er jeg ikke sikker på

Skrevet (endret)
Er vel sånn at du ikke ser stor forskjell på full HD og "vanlig" HD før det blir litt størrelse på TV'n, men om det er akkurat på 32" skille går på er jeg ikke sikker på

Kommer på avstand men kan dra det opp til 50T med normal sitteavstand på ca 4 meter så nei du klarer ikke å se dette på en 22 selv om du sitter nærmere.

Endret av Jada-jada
Skrevet

Kommer på avstand men kan dra det opp til 50T med normal sitteavstand på ca 4 meter så nei du klarer ikke å se dette på en 22 selv om du sitter nærmere.

Ok, jeg har tenkt å sitte 1-2 meter ifra den (skal ha den på skrivebordet).

Går sikkert greitt uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...