Gå til innhold

Trackmania United Forever - Må man laste ned United å SÅ forever patch!?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg kjøpte trackmania united forever for noen dager siden, første gangen jeg lagde en account så fikk jeg opp en beskjed med info brukernavn passord og en cd-key. Jeg kunne trykke Copy ¨å lagre informasjonen min, jeg trykte kopier men glemte meg bort senere og kopierte noe annet! Så da mistet jeg cdkey infoen min! Har jeg mistet den "forever" nå, eller finnes det en måte å få det frem igjen!?

Kjøpte det via Steam om det har noe å si...

Håper virkelig noen kan hjelpe meg.

Oki, da er den "løst" over til neste spørsmål jeg prøver å finne et sted hvor jeg kan laste ned United Forever, er ikke jeg som skal ha det men kjenner noen som har kjøpt det for en stund siden men har det ikke på ny maskinen. Det er dumt å først laste ned United og så patchen hvis man bare kan laste ned forever med engang. Jeg har prøvd å google en del nå å ikke kommet over noen steder som ikke skal ha betaling før man kan laste ned.

Endret av Jimmarn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har skrevet koden inn i steam og instalert spillet? Isåfall så trenger du den ikke mer, for sålenge du har koden til steam accounten din så kan du altid laste ned Trackamania.

Skrevet
Du har skrevet koden inn i steam og instalert spillet? Isåfall så trenger du den ikke mer, for sålenge du har koden til steam accounten din så kan du altid laste ned Trackamania.

Men det er jo noen steder på siden dems hvor jeg får beskjed om å skrive inn dem 3 siste sifrene i koden min...

Men jeg lurte på en ting til, å jo raskere respons jo bedre, jeg prøve rå finne et sted hvor jeg kan laste ned United Forever, er ikke jeg som skal ha det men kjenner noen som har kjøpt det for en stund siden men har det ikke på den nye maskinen. Det er dumt å først laste ned United og så patchen hvis man bare kan laste ned forever med engang...

Skrevet

Er nok ingen måte å laste ned hele United Forever på, dessverre. Du må laste ned først united og så patch til Forever.

Den gode nyheten er at han ikke trenger å aktivere før han innstallerer Forever (de 10000 kopiene lagt ut for salg på nettet (ikke steam) i november\desember 2006 kunne bare aktiveres 3 ganger før du måtte ta kontakt med support).

Har ikke kjøpt via steam selv, og vet dermed ikke om du har fått noen informasjon du kan gi til support for å få nøkkelen din tilbake. Nøkkelen er vel ikke mer nødvendig enn at den trengs for å gi en dedicated server coppers, er den vel? Kanskje den trengs for å få se community code-en din, jeg husker ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...